PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa zlecenie a ubezpieczenie zdrowotne

  • 1. Data: 2006-11-11 17:08:21
    Temat: umowa zlecenie a ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "B-P" <n...@m...com>

    Witam
    Aktualnie pracuje na podstawie umowy o prace. Jeżeli się zwolnię i podejmę
    prace na podstawie umowy zlecenia to czy będę mógł korzystać ze służby
    zdrowia na podstawie legitymacji z byłej pracy (słyszałem ze przez miesiąc
    będzie ważna), czy nowy pracodawca powinien odprowadzać składkę na ubezp.
    zdrowotne z umowy zlecenia i podbić moją książeczkę ?

    Bartek

  • 2. Data: 2006-11-11 18:49:30
    Temat: Re: umowa zlecenie a ubezpieczenie zdrowotne
    Od: "candina" <c...@o...p>

> [...]
    > będzie ważna), czy nowy pracodawca powinien odprowadzać składkę na ubezp.
    > zdrowotne z umowy zlecenia i podbić moją książeczkę ?

    jezeli nie jestes uczniem/studentem do 26 roku zycia to tak