PracaGrupypl.praca.dyskusje › Firma Megabajt?

  • 1. Data: 2006-11-10 17:03:31
    Temat: Firma Megabajt?
    Od: "Giorgio" <x...@o...pl>

    Czy ktoś może co-nie-co powiedziec o tej firmie.
    Jakim są płatnikiem?
    Jacy sa szefowie?
    Jak jest postrzegana na rynku?
    Jak z możliwością rozwoju?
    Jak z dodatkowymi świadczeniami?

    Słowem: każda informacja mile widziana.

    --
    Giordżina.

  • 2. Data: 2006-11-10 17:14:40
    Temat: Re: Firma Megabajt?
    Od: "zasiu" <z...@w...to.gower.peel>

    > Czy ktoś może co-nie-co powiedziec o tej firmie.
> [...]

    Znam co najmniej 3 firmy nazywające się Megabajt...

    pozdr
    sz

  • 3. Data: 2006-11-10 17:59:31
    Od: "Akcent" <accent(USUN)@onet.eu>

    > Znam co najmniej 3 firmy nazywające się Megabajt...

    Dystrybucja akcesoriów komputerowych.

    A.

  • 4. Data: 2006-11-13 09:19:54
    Od: "Kuroi Bonza" <b...@w...pl>

    Dnia 10-11-2006 o 18:59:31 Akcent <accent <@onet.eu>> napisał(a):

    > Dystrybucja akcesoriów komputerowych.
    w jakim miescie?

    Bonza

  • 5. Data: 2006-11-14 07:45:50
    Od: "Giorgio" <x...@o...pl>

    > w jakim miescie?

    A ma to jakieś znaczenie?

  • 6. Data: 2006-11-14 08:12:59
    Od: kondi <k...@g...pl>

    Giorgio napisał(a):

    > A ma to jakieś znaczenie?

    takie ze megabajt to jedna z bardziej popularnych nazw firm zajmujacych
    sie sprzedaza komputerow i akcesoriow komputerowych. nie fryzjerow, nie
    pizzerii, nie stacji benzynowych. skoro pytasz o firme to nikt nie
    bedzie zgadywal o jaka ci chodzi, a to "ulatwienie" ktore podales jest
    nic nie warte

  • 7. Data: 2006-11-14 15:50:03
    Od: "Giorgio" <x...@o...pl>

> [...]
    > pizzerii, nie stacji benzynowych. skoro pytasz o firme to nikt nie bedzie
    > zgadywal o jaka ci chodzi, a to "ulatwienie" ktore podales jest nic nie

    nie zebym, sie czepial, ale po wklepaniu megabajt do wyszukiwarki wyplulo mi
    tylko jednego dystrybutora akcesoriow komputerowych.

    bedac preecyzyjnym chodzi mi o nowo powstajacy oddzial. koordynacja by
    stoleczna centrala, zatem wracamy do punktu wyjscia. max info o tym
    pracodawcy.