PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ile można "dorobić"

  • 1. Data: 2007-11-13 16:03:49
    Temat: Ile można "dorobić"
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Czy jest jakaś kwota na miesiąc ile można dorobić bez podatku będąc
    zatrudniony w jednej firmie na umowe o prace na czas nieokreslony
    Chodzi mi o dosc fachowa odpowiedz
    Za pomoc z gory dziekuje!!!

  • 2. Data: 2007-11-13 16:24:08
    Temat: Re: Ile można "dorobić"
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:fhchsu$gdo$1@news.onet.pl, *Użytkownik* wrote:
    > Czy jest jakaś kwota na miesiąc ile można dorobić bez podatku będąc
    > zatrudniony w jednej firmie na umowe o prace na czas nieokreslony
    > Chodzi mi o dosc fachowa odpowiedz
    > Za pomoc z gory dziekuje!!!

    Jesli mowimy o legalnej pracy, dziele albo zleceniu to jest. Wynosi
    dokladnie 0zl.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 3. Data: 2007-11-13 17:30:32
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Żadna kwota wolna od podatku slyszalem cos kolo 200 pln nikomu nic sie nie
    kojarzy???

  • 4. Data: 2007-11-13 17:46:13
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Żadna kwota wolna od podatku slyszalem cos kolo 200 pln nikomu nic sie nie
    > kojarzy???

    kwota wolna to w tym roku okolo 3000, musialbys zarobic w tym roku
    mniej niz 3000 zeby moc cos dorobic i nie zaplacic podatku

  • 5. Data: 2007-11-13 20:21:29
    Od: glos <g...@p...onet.pl>

    On 13 Lis, 18:30, <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Żadna kwota wolna od podatku slyszalem cos kolo 200 pln nikomu nic sie nie
    > kojarzy???

    3000 zl rocznie (572,54 zl podatku). I o te wlasnie kwote
    najprawdopodobniej pomniejsza zaliczke na pod doch od Twojego
    wynagrodzenia Twoj obecny pracodawca. Nie da sie dwa razy z tej ulgi
    skorzystac.

    --

    Pozdrawiam,

    glos

  • 6. Data: 2007-11-14 06:06:04
    Od: Herakles <h...@b...pl>

    j...@p...onet.pl wrote:

    > Czy jest jakaś kwota na miesiąc ile można dorobić bez podatku będąc
    > zatrudniony w jednej firmie na umowe o prace na czas nieokreslony
    > Chodzi mi o dosc fachowa odpowiedz
    > Za pomoc z gory dziekuje!!!

    Co z tego, jeśli pracodawca nie zapłaci zaliczki, to i tak jak wypełnisz
    pita, to dopłacisz. Działa to tak, że pracodawca płaci za Ciebie zaliczki i
    jeden i drugi i każdy płaci je tak jakbyś miał tylko jedną pracę, a jak
    wypełniasz pit to masz niespodziankę nazywaną "trzeci próg".