PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa tymczasowa -umowa › umowa tymczasowa -umowa
    From: "Nemi" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa tymczasowa -umowa
    Date: Tue, 16 May 2006 21:31:13 +0200

    Witam,
    Mam pytanie dzisiaj zapytano mi mnie o to czy nie sprawi mi to roznicy ze na
    okresi probnym bede zatrudniona przez posrdniak (adecco) a dopiero po tym
    okresie bedzie normalna umowa z firma. Okres probny moze sie rozciagnac od 3
    do 12 miesiacy zalezy od decyzji tej firmy. Niby placone sa wszytskie
    skladki ale ja sie ciagle zastanawiam dlaczego taki sposob, co oni dzieki
    temu zyskuja. moze ktos juz byl tak zatrudniony przez adecco nie chcialabym
    popelnic bledu.
    prosze o porade
    nemi