PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzieło - jak zerwac? › umowa o dzieło - jak zerwac?
    From: "Agnieszka" <y...@R...fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa o dzieło - jak zerwac?
    Date: Tue, 2 Jul 2002 08:41:09 +0200
    Sender: a...@p...onet.pl@hurrican.whitemouse.com.pl

    Witajcie!

    Pytanie - mam podpisana umowe o dzielo na wykonywanie dziela, ale dopiero
    poczawszy od pazdziernika, natomiast umowa jest z data czerwcowa.
    Jest na umowie klauzula, ze jesli ja zerwe umowe, to ja place kare
    pieniezna, jesli zerwie pracodawca, to oczywiscie nic sie nie dzieje, ja
    zostaje na lodzie.
    Jak ja moge zerwac taka umowe zeby nie placic?
    Jesli chcialabym ja zerwac na podstawie orzeczenia lekarskiego, to od kogo
    ono musi byc i jak ma wygladac?
    Czy ktos ma jakies doswiadczenia w tej sprawie?
    Dzieki za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam

    Agnieszka