PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa o dzieło - jak zerwac? › Re: umowa o dzieło - jak zerwac?
  • Data: 2002-07-02 07:58:32
    Temat: Re: umowa o dzieło - jak zerwac?
    Od: "Agnieszka" <y...@R...fm> szukaj wiadomości tego autora

    news:718b.00006e92.3d21592a@newsgate.onet.pl...

    > Ale we wszystkich umowach jest cos takeigo jak okres wypowiedzenia umowy,
    > przypadku jesli nie ma to odnosne przepisy Kodeksu Cywilnego. Ty tej umowy
    > jeszcze nie zaczelas realizowac, to jeszcze jej nie zrywasz chyba.

    no ja wlasnie nie wiem - na logike tez mi sie tak wydaje. Ale logika sama
    nie pomoze, wiem.
    Czyli wypadaloby poczytac przepisy i zobaczyc, co tam jest :)

    > Moze temat na grupe soc.prawo..??????

    Dobry pomysl - juz sie tam wybieram.

    > Albo odzaluj par dych na prawnika i idz do niego z tekstem umowy...

    tez o tym myslalam. Na razie szukam w ten sposob, a jak nie znajde, to
    pewnie tak zrobie.

    Pozdrawiam

    Agnieszka