PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Warszawie

  • 1. Data: 2002-06-30 13:08:15
    Temat: Praca w Warszawie
    Od: "Bartek" <b...@w...pl>

    Witam,
    Zamierzam sie przeniesc do Warszawy i ciekawi mnie jakiego rzedu koszty
    utrzymania mnie czekaja. Mysle tu o jakims przecietnym standardzie zycia,
    bez zbytnich szalenstw. Moze ktos zechce przeslac na priv (d...@h...pl)
    srednie ceny najmu kawalerek w sensownych dzielnicach, koszyk podstawowych
    produktow (lacznie z jogurtami i sokami :-) ) itp.
    Bede tez wdzieczny za jakies info jakich posrednikow przy wynajmie mieszkan
    unikac i ew. inne porady od osob, ktore przenosiny maja za soba.
    Z gory wielkie dzieki i pozdrawiam
    BS

  • 2. Data: 2002-07-01 09:30:23
    Temat: Re: Praca w Warszawie
    Od: "Flamenco" <m...@p...onet.pl>

    kawalerka - to od 900zl min. (i mozna trafic na fatalne warunki) srednio
    1000 1200
    ceny produktow 10-15 % drozej drozej
    ceny uslug i rozrywki od 50 do 200% drozej

  • 3. Data: 2002-07-01 10:34:32
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "Bartek" <b...@w...pl> wrote in message news:3d1f0219$1@news.vogel.pl...
> [...]
    mieszkan
    > unikac i ew. inne porady od osob, ktore przenosiny maja za soba.

    Chata w centrum, dwa pokoje - 1200 (umeblowana). Ale raczej drozej mozesz
    trafic niz taniej. Micha - w hipermarketach wychodzi mniej wiecej jak w
    calym kraju. Szmaty sa drogie, chyba ze chcesz i umiesz poszukac. Sniadanie
    kupowane w sklepie tuz przed robota wychodzi bardzo drogo - stawiaj na
    hipera i rob kanapki:) Piwko na starowce - zapomnij. Od 8 zeta do
    nieskonczonosci:) Wajzd do klubu ok 20 zeta. Itd itp.
    Generalnie za 2 tys na reke przezyjesz i nawet na kino czasem bedzie.
    /p

  • 4. Data: 2002-07-05 23:10:55
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    Tak na prawde nie jest wcale tak zle i baaaardzooo drogo :)
    Wynajecie mieszkania - srednio od 800 zl ( niekoniecznie fatalne
    warunki, ale i niekoniecznie w centrum :) browar - nawet za 4 zeta
    kupisz np pod parasolkami nad wisla ( ale tylko w wakacje :) w pubach
    tez nie jest az tak zle - od 5 zl (nie musisz przeciez biegac od razu na
    starowke), MCDonaldsy odradzam - kiepskie zarcie, ale jak promocja to
    promocja :) bilety komunikacyjne - no i tu sie zaczynaja schody - drogie
    ( lepiej miec autko, ale korki straszne :) gaz, prad, woda - roznie,
    jumprezy - zalezy gdzie, czasem wjazd wolny, czasem ok 20 zl, leczenie -
    prywatnie jedna wizyta od 50 zl, produkty spozywcze - najlepiej w
    supermarketach, bo na prawde tanio....

    Zycze powodzenia i milych wrazen :)

    Cass