PracaGrupypl.praca.dyskusjeumowa na czas okreslony › umowa na czas okreslony
    From: "m...@x...pl" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: umowa na czas okreslony
    Date: Thu, 25 Sep 2008 02:14:17 -0700 (PDT)

    pracowałem ostatnio we firmie na umowe na czas okreslony na podstawie
    umów (najpierw na 3 mc a pózniej na 1 rok,
    przed koncem umowy powiedziałem ze nowej nie podpisze nie pasowała mi
    klimat w firmi a raczej chcieli dać mi nową dalej umowe).
    w swiadectwie pracy mam ze stosunek pracy ustał w wyniku rozwiązania:
    "ustał z upływem czasu na który była zawarta."

    Nie miałem jeszcze takiej sytuacji i niewiem jak jest z 'urzędem
    pracy' czy bede z prawem do zasilku czy nie?.
    bo przy rejestracji jest w arkuszu pytanie czy stosunek pracy został
    rozwiązany:
    są opcje tak/nie : 1-za wypowiedzeniem,2-porozumienie stron 3-przez
    pracodawcę bez wypowiedzenia z mojej winy
    Jak to jest dla urzędu pracy czy ja wypowiedziałem czy oni nie dali mi
    nowej umowy.

    Pozdrawiam
    Mietek