PracaGrupypl.praca.dyskusjeulgi przy zakładaniu firmy - pomoc › ulgi przy zakładaniu firmy - pomoc
    From: " michał" <m...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: ulgi przy zakładaniu firmy - pomoc
    Date: Wed, 30 Aug 2006 20:49:37 +0000 (UTC)

    witam,
    chciałbym założyć własną działalnośc gospodarczą, jestem osobą bezrobotną i
    mam pytanie czy ktoś wie coś na temat jakichkolwiek ulg, czy takowe istnieją
    na otwarcie działalności gospodarczej aby obniżyc miesiączne koszty utrzymania
    działalności. Zajmuje się małą produkcją, chciałbym zacząć sprzedawać moje
    wyroby do sklepów, może hurtowni, ale przeaża mnie to, że musiałbym oddać
    połowę zarobionych pieniędzy państwu - a i tak nie jest powiedziane, że
    cokolwiek zarobię. Więc jakakolwiek ulga w miesiącznym utzrymaniu działalności
    gospodarczej ułatwiłaby mi start oraz jak coś nie wyjdzie nie byłbym mocno
    obciążony wydatkami...