PracaGrupypl.praca.dyskusje › tragedia (spiew kozla) o RP

  • 1. Data: 2003-09-28 13:57:07
    Temat: tragedia (spiew kozla) o RP
    Od: "blebol" <s...@p...fm>

    Kto dzierży władzę w III RP ?
    Pruszków, Wołomin, dawne KC ?...
    To pierwszy szereg, zaś szereg VICE
    zawłaszczył sobie Starachowice.
    Takich powiatów w Polsce jest trzysta.
    Ten jeden chory ??? TO KPINA CZYSTA !!!...
    To CIĄGŁOŚĆ WŁADZY (dawniej KC)
    Zżera jak kornik trzecią RP !!!

    Pamiętasz ? Miałeś swój Złoty Róg,
    aleś zapomniał, kto był Twój wróg.
    Oddałeś władzę SAM w rękę wroga -
    Co Ci zostało ? ... sznurek od Roga ?!....

    Ubek, towarzysz z PZPR-a,
    dziś BOSS, dziś BANKIER, profity zbiera.
    W 44-tym utrwalał SPRAWĘ !!!.........
    A w 2000 - sprzedał USTAWĘ !!! .........
    Sprawnie zawłaszczył to, co zostało,
    Jego władanie prawem się stało.
    Banki są jego i firm niemało
    A Tobie, durniu, co Ci zostało ??!...

    Nie jego dręczy dziś bezrobocie,
    Uczciwy "frajer" jest w tym kłopocie.
    Ci zaś co Kraj nasz nam zrujnowali
    Znów są u władzy, znów się dorwali !
    Przebudź się wreszcie durny Narodzie
    i skończ z mentalnym trwaniem na Wschodzie !!!
    Za twarz Komunę weź i ROZKUŁACZ
    Inaczej będziesz w swym domu tułacz.

    Póki Komuchów sam nie rozliczysz,
    Będziesz jak krowa, co dużo ryczy !
    Dziś strajk kolei, jutro - hutników ...
    WŁADZA się śmieje z takich pikników.
    Kiedyż to Miller jechał koleją ???
    Z Waszych dramatów ONI się śmieją !!!
    Rzekną w DZIENNIKU : Kolej strajkuje
    Przez co mniej dzieci się edukuje....

    Górników zwaśnią z kolejarzami
    A bezrobotnych z urzędnikami.
    Bo skłóconymi łatwiej się rządzi
    Socjotechnika każe tak sądzić.
    Prywatnym wlepią nowe podatki
    A jeszcze lepiej - mienia przepadki.
    Bo kto to widział, by taki Kluska
    Na rzecz SLD nic nie wyłuskał ...

    Już Urban odkrył : RZĄD SIĘ WYŻYWI
    Twarz krzywą Miller bardziej wykrzywi ?...
    Co chcecie wskórać idąc tą drogą ?
    Z ich portfelami wyśmiać Was mogą..

    Świat gra w zielone. Mają je ONI.
    A Wy ?.... Jesteście CALI ... ZIELONI !
    Za Waszą zieleń nic się nie kupi,
    Lecz .... ZIELONEGO najłatwiej .... złupić ! autor: K.M.B.

  • 2. Data: 2003-10-06 19:34:28
    Temat: Re: tragedia (spiew kozla) o RP
    Od: "Majgocha" <m...@x...wp.pl>

    Użytkownik "blebol" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > A Wy ?.... Jesteście CALI ... ZIELONI !
    > Za Waszą zieleń nic się nie kupi,
    > Lecz .... ZIELONEGO najłatwiej .... złupić ! autor: K.M.B.

    Aż trudno cokolwiek komentować.

  • 3. Data: 2003-10-07 05:28:19
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Majgocha" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "blebol" <s...@p...fm> napisał w wiadomości

    > Aż trudno cokolwiek komentować.

    Nie jestem pewny, ale zdaje się, że to nie Urban mówił o rządzie, który "
    się wyżywi". Był to raczej Rakowski.

  • 4. Data: 2003-10-07 07:37:10
    Od: "mer" <b...@w...de>

    > Nie jestem pewny, ale zdaje się, że to nie Urban mówił o rządzie, który "
    > się wyżywi". Był to raczej Rakowski.

    Raczej nie.
    To powiedział Urban w czasie jednej ze swych wtorkowych konferencji prasowych jako
    rzecznik rządu.
    Przekonywał tym, że sankcje gospodarcze dotykają zwykłych obywateli a nie władze.

    mer

  • 5. Data: 2003-10-07 08:52:02
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    blebol <s...@p...fm> napisał(a):

    Moze bys sie przeniósł z tą twórczościa na pl.grafomania.soc

  • 6. Data: 2003-10-07 16:32:26
    Od: "???" <s...@p...onet.pl>

> [...]
    prasowych jako rzecznik rządu.
    > Przekonywał tym, że sankcje gospodarcze dotykają zwykłych obywateli a nie

    Chyba bym polemizował. Zajście miało miejsce - co prawda - podczas
    konferencji prasowej, ale akurat wtedy konferencja dotyczyła nie kryzysu
    ogólnie, lecz kolejnej podwyżki cen żywności (czyt. wyroby wędliniarskie), i
    konsekwencji wprowadzenia sklepów komercyjnych. Było to jakiś czas po
    pojawieniu się sklepów super komercyjnych, czy jakoś tak się to nazywało, i
    po fali strajków z tym związanych.

  • 7. Data: 2003-10-07 21:23:51
    Od: "Ged" <Ged_pl@@yahoo.com>

    Użytkownik "???" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie jestem pewny, ale zdaje się, że to nie Urban mówił o rządzie, który "
    > się wyżywi". Był to raczej Rakowski.

    Mylisz sie, to byl tekst Urbana, z ktorego zreszta tlumaczyl sie mowiac, ze
    mial na mysli, ze "rzad sie JAKOS wyzywi"

  • 8. Data: 2003-10-07 22:39:02
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "mer" <b...@w...de> napisał w wiadomości

> [...]
    prasowych jako rzecznik rządu.
    > Przekonywał tym, że sankcje gospodarcze dotykają zwykłych obywateli a nie

    Uhmm....Nie pamietam, czy spiwory dla bezdomnych w USA wyslal przed czy po
    tym oswiadczeniu?

    Nie bylo lepiej, ale na pewno bylo smieszniej;)

    --
    pzdr. Krzysztof

    ##CV## http://kch.spec.pl ##