PracaGrupypl.praca.dyskusje › tłumaczenia

  • 1. Data: 2002-11-13 17:21:43
    Temat: tłumaczenia
    Od: "Olka" <o...@p...onet.pl>

    Czy ktoś się orientuje, ile można wziąć za tłumaczenie stron www ? Pytam, bo
    chce się zorientować w cenach na takim rynku.
    Z góry dzięki za odpowiedź.

  • 2. Data: 2002-11-13 21:28:48
    Temat: Re: tłumaczenia
    Od: "JaCeK" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Olka" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś się orientuje, ile można wziąć za tłumaczenie stron www ? Pytam,
    bo
    > chce się zorientować w cenach na takim rynku.

    Jest to taka sama praca tłumaczeniowa jak w wielu innych przypadkach.
    Rozliczasz sie z ilości tlumaczonego tekstu, gdzie zazwyczaj jednostką
    bazową jest strona rozliczeniowa zawierajaca 200-250 słów. Stawkę musisz
    określić/wynegocjować ze zlecającym tłuamczenie...
    Jeśli tłumaczyłaś już zarobkowo, to wiesz jakie stawki wchodzą pod uwagę.

    pozdrawiam,
    JaCeK

  • 3. Data: 2002-11-14 11:03:42
    Od: Fudark <f...@g...pl>

    On Wed, 13 Nov 2002 22:28:48 +0100, "JaCeK" <s...@g...pl> wrote:

    >Rozliczasz sie z ilości tlumaczonego tekstu, gdzie zazwyczaj jednostką
    >bazową jest strona rozliczeniowa zawierajaca 200-250 słów. Stawkę musisz
    >określić/wynegocjować ze zlecającym tłuamczenie...

    u mnie w pracy jednostka bazowa jest strona = 1800 znakow (ze
    spacjami) i stawka wynosi 30-35zl/strona w zaleznosci od stopnia
    skomplikowania tekstu
    uwazam ze to calkiem przywoite stawki :)

    Krzysiek