PracaGrupypl.praca.dyskusje › telwizor w miejscu pracy

  • 11. Data: 2009-03-08 10:09:20
    Temat: Re: telwizor w miejscu pracy
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 8 Mar, 00:06, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:
    > Widzę, ze lubisz te ryknięte z nienacka reklamy! Mózg wyskakuje!

    Tyle cytowania zeby wykazac sie kompletna nieumiejetnoscia czytania ze
    zrozumieniem?

  • 12. Data: 2009-03-08 10:11:10
    Od: marek <m...@o...pl>

    &rzej pisze:
    > Mam problem. W pokoju, w którym pracuję jest kilka monitorów na ścianach
    > służących do obserwacji (powiększone monitory komputerowe), a zwykle z jednego
    > telewizora leci program telewizja.

    Poproś przełożonego o przeniesienie do innego pokoju, może się zgodzi.
    A jak się zgodzi to wtedy poproś go o telewizor :)
    --
    Pozdrawiam Marek
    http://czytopiatek.pl

  • 13. Data: 2009-03-08 11:27:44
    Od: r...@m...com

    > Jak się prawo na to zapatruje? Wydaje mi się, że jakby co to ja mam rację,
    > ponieważ telewizor przeszkadza a nie słuzy do pracy.
    >
    > --
    Postaw na nim doniczke z kwiatkiem i hojnie podlewaj ten kwiatek;)

  • 14. Data: 2009-03-08 11:28:43
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com>

    > A dlaczego właściwie wymagasz, żeby to większość się dostosowała
    > do ciebie, a nie odwrotnie?

    Chyba dlatego, że takie prawo ma no i oczywiście dlatego, że mu to przeszkadza, w
    końcu co za różnica jak wielu nie przeszkadza jeśli mi przeszkadza

  • 15. Data: 2009-03-08 11:35:17
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "&rzej" <d...@g...pl>

    > Dlatego jeśli ktoś chce słuchać muzyki, oglądać filmy, niech użyje słuchawek i
    > swojego komputera. I wilk syty będzie i owca cała.

    Ale to prościej jakbyś Ty sobie założył te słuchawki niż cała reszta

    > Dyskusyjną sprawą zaś są zalety telewzora - ja uważam, że nic tak nie
    > rozstraja i dekoncentruje jak włączony telewizor; jest to zbytek, niepotrzebny
    > do pracy. Inni znów nie mogą bez, pracuje im się lepiej.

    Póki dyskusyjne to nie przesądzające

    > Dlatego ciekawi mnie co na to np. kodeks pracy?

    Nic ?

    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet w portalu ....

    A mnie przeszkadzają reklamy, które rozsyłasz.

  • 16. Data: 2009-03-08 12:04:01
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 8 Mar 2009 10:46:23 +0100, "Baloo" <b...@o...eu> wrote:

    >Dlatego, że demokracja nie działa zawsze i wszędzie.

    >Rozumiem, że jeśli większość w Twoim pokoju zaakceptowałaby palenie, to też
    >ochoczo dostosowałbyś się do większości?

    Nie, wyciągnąłbym odpowiedni paragraf. Ale rozmawiamy o telewizorze, a
    nie o rakotwórczym smrodzie.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 17. Data: 2009-03-08 12:07:48
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 8 Mar 2009 00:46:31 +0000 (UTC), "&rzej"
    <d...@g...pl> wrote:

    >Nie chodzi o opinie większości, bo nie na tym polega sprawiedliwość ani
    >wolność - to jak przemoc, że użyję przerysowania. Dlaczego mam być zmuszany do
    >słuchania czy oglądania tv?

    Oglądania? Nie musisz, patrz na własny monitor. Słuchania? Nie musisz,
    sam zaproponowałeś rozwiązanie: zatyczki do uszu. Albo słuchawki.
    Twoje święte oburzenie: "niech oni wszyscy założą słuchawki, ja
    przecież nie mogę", jak widać, nikogo nie rusza.

    >Dlatego ciekawi mnie co na to np. kodeks pracy?

    A byłeś łaskaw sam sprawdzić? Czy też nie możesz, inni mają to zrobić
    za ciebie?

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 18. Data: 2009-03-08 12:16:57
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com>

    > Nie, wyciągnąłbym odpowiedni paragraf. Ale rozmawiamy o telewizorze, a
    > nie o rakotwórczym smrodzie.

    Telewizor bardziej przeszkadza w skupieniu

  • 19. Data: 2009-03-08 12:19:05
    Od: "Noe Bat" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Maciej Bojko" <m...@g...com>

    > A byłeś łaskaw sam sprawdzić? Czy też nie możesz, inni mają to zrobić
    > za ciebie?

    A Ty czytasz dokumentację usług/produktów z których korzystasz ? Ile z nich rozumiesz
    gdy wykraczają ?

  • 20. Data: 2009-03-08 17:05:34
    Od: "&rzej" <d...@g...pl>

    Maciej Bojko <m...@g...com> napisał(a):

    > Nie, wyciągnąłbym odpowiedni paragraf. Ale rozmawiamy o telewizorze, a
    > nie o rakotwórczym smrodzie.

    Nie wiem czym się różni telewizor od dymu papierosowego w kwestii utrudniania
    pracy, zakłócania ciszy? Czy telewizor nie szkodzi na mózg? Przecież badania
    pokazują, że szkodzi, że więzy międzyludzkie zakłóca.

    Interesuje mnie to agresywne podejście ze strony zaciekle broniących telewizora.