PracaGrupypl.praca.dyskusje › telekompromitacja i ich 913

  • 1. Data: 2003-06-21 09:40:24
    Temat: telekompromitacja i ich 913
    Od: "JFK" <j...@j...okg>

    hejka
    mam mozliwosc podjecia pracy na umowe zlecenie na miesiac
    jako "telefonistka" TP
    trohce zasow ale nienjagorzej placa wiec chyba sie zdecyduje

    mam wiec pytania:
    1) jakie glupoty moga mi w ta umowe wpisac - czyli na co uwazac zeby robic
    tylko to co kazali i dostac za to taka kase o jakiej byla mowa
    2) czy jesli pracuje 8h/tydzien 7dni/tydzien to czy przysluguja mi jakies
    przerwy/dodatkowa kasa/cokolwiek?
    3) czy idac do tej pracy juz musze miec NIP (jestem studentem) i jak to w
    ogole wyglada z podatkami?
    i wreszcie 4)najwaznijesze czy ktokolwiek tam pracowal i podai
    wszystkie wady tej imprezy :)
    z gory dzieki za odpowiedz
    --
    JFK

  • 2. Data: 2003-06-21 20:21:37
    Temat: Re: telekompromitacja i ich 913
    Od: b...@h...WYTNIJTO.pl (Pawel Baranowski)

    "JFK" <j...@j...okg> napisal <p...@j...okg>:

    [...]
    >3) czy idac do tej pracy juz musze miec NIP (jestem studentem) i jak
    >to w ogole wyglada z podatkami?
    [...]

    Nie musisz. Ale wystap o NIP jak najszybciej, to ulatwi wiele spraw a
    nic nie kosztuje.

    Pozdr

    --
    Adres antyspamowy - przed odpowiedzia skasuj slowo "WYTNIJTO"

    Czlowiek jest tyle wart, ile sa warte sprawy, którymi sie zajmuje.
    /Marek Aureliusz/

    www.ekonomia.ho.pl