PracaGrupypl.praca.dyskusjetelekompromitacja i ich 913 › telekompromitacja i ich 913
    From: "JFK" <j...@j...okg>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: telekompromitacja i ich 913
    Date: Sat, 21 Jun 2003 11:40:24 +0200

    hejka
    mam mozliwosc podjecia pracy na umowe zlecenie na miesiac
    jako "telefonistka" TP
    trohce zasow ale nienjagorzej placa wiec chyba sie zdecyduje

    mam wiec pytania:
    1) jakie glupoty moga mi w ta umowe wpisac - czyli na co uwazac zeby robic
    tylko to co kazali i dostac za to taka kase o jakiej byla mowa
    2) czy jesli pracuje 8h/tydzien 7dni/tydzien to czy przysluguja mi jakies
    przerwy/dodatkowa kasa/cokolwiek?
    3) czy idac do tej pracy juz musze miec NIP (jestem studentem) i jak to w
    ogole wyglada z podatkami?
    i wreszcie 4)najwaznijesze czy ktokolwiek tam pracowal i podai
    wszystkie wady tej imprezy :)
    z gory dzieki za odpowiedz
    --
    JFK