PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie

  • 1. Data: 2003-06-21 03:53:31
    Temat: Dlaczego europa zachodnia jest taka obludna??? - sprostowanie
    Od: "eastwoo" <s...@p...fm>

    Kilka postow pisalem, ze w Holandii wolno zabijac starcow i nienarodzone,
    palic trawke, zenic sie pedalom, a nie wolno pracowac mialem na mysli
    Polakow!!!
    Policja sciga pracujacych na czarno w powazaniu ma powazne zbrodnie
    popelniane przez Holendrow na dzieciach, osobach starszych.

    To jest obludne!!!

  • 2. Data: 2003-06-21 06:30:04
    Od: "Przemek" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "eastwoo" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Policja sciga pracujacych na czarno w powazaniu ma powazne zbrodnie
    > popelniane przez Holendrow na dzieciach, osobach starszych.

    Spadaj gościu, wróć jak dojrzejesz intelektualnie i emocjonalnie.

    Pozdrawiam
    Przemek

  • 3. Data: 2003-06-21 07:04:02
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    Użytkownik eastwoo <s...@p...fm> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:bd0ljb$953$...@n...news.tpi.pl...
> [...]
    > Policja sciga pracujacych na czarno w powazaniu ma powazne zbrodnie
    > popelniane przez Holendrow na dzieciach, osobach starszych.

    Ale cię pogięło frajerze , wooooooow !!!!!!!!!!!!!!

  • 4. Data: 2003-06-21 07:17:04
    Od: "Macias" <m...@w...pl>

    Sorry, ale wytłumaczcie mi - tępemu - czemu go niby pogięło?
    Facet ma rację. A że zahacza o temat eutanazji i aborcji?
    To jego przykład na niekonsekwencję i niesprawiedliwość...
    ...w kontekście pracy przecież, naturalnie, co sam zaznaczył.

    Więc o co go najeżdżacie?

    Pozdrawiam!
    Maciek
    --
    http://www.infobroker.prv.pl/ - Ty lub Twoja firma potrzebujecie
    informacji? Chcesz wyszukać i zestawić dane efektywnie? Skorzystaj

  • 5. Data: 2003-06-21 08:14:39
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sat, 21 Jun 2003 05:53:31 +0200, "eastwoo"
    <s...@p...fm> zakodował:
    >Policja sciga pracujacych na czarno w powazaniu ma powazne zbrodnie
    >popelniane przez Holendrow na dzieciach, osobach starszych.

    Tak samo jak Holendrów w Polsce. A u nas można pić i palić.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 6. Data: 2003-06-21 09:01:39
    Od: "Artur" <A...@w...pl>

    Moge tylko dodac smutna prawde ze jak sie spotka dwoch polakow o odmiennych
    pogladac to zaraz wynika z tego klutnia ;) i ciosy ponizej pasa.

  • 7. Data: 2003-06-21 21:19:41
    Od: "Szymon Kolorz" <k...@i...pl>

> [...]
    > Policja sciga pracujacych na czarno w powazaniu ma powazne zbrodnie
    > popelniane przez Holendrow na dzieciach, osobach starszych.

    I do tego dają mandaty za przekroczenie prędkości
    Jak im nie wstyd!

  • 8. Data: 2003-06-21 22:15:16
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    On Sat, 21 Jun 2003 05:53:31 +0200, "eastwoo" <s...@p...fm> wrote:

    >To jest obludne!!!

    Obludne to jest nasze panstwo w ktorym jest ustawowy zakaz aborcji, a w tych
    nielicznych dopuszczalnych przypadkach (kazirodztwo, gwalt, zagrozenie zycia
    matki) lekarz i tak ma prawo odmowic wykonania zabiegu z powodow etycznych - ale
    w kazdej gazecie znajdziemy mase ogloszen w stylu "Ginekolog - w znieczuleniu"
    czy jeszcze bardziej doslownie "Ginekolog - zabiegi", a pomoc dla samotnych
    matek czy rodzin wielodzietnych jest tylko pustoslowiem na papierze.

    Obludne jest nasze panstwo ktore zabrania eutanazji ale na leczenie ludzi
    chorych przeznacza zalosne srodki finansowe - nie ma mowy o bardziej
    zaawansowanych metodach leczenia, dostepie do najnowszych osiagniec medycyny, a
    czesto nawet odmawia sie pacjentom w szpitalu lekow przeciwbolowych i musza je
    kupowac w aptece (a nie kazda starsza schorowana osobe na nie stac).

    Obludne jest nasze spoleczenstwo ktore pozwala alkocholikom katowac rodziny przy
    milczacym przyzwoleniu sasiadow, ktore masowo pedzi w niedziele do kosciola a na
    co dzien kombinuje jak i kogo okrasc, spoleczenstwo ktorego mysl przewodnia
    doskonale ukazuje koncowa scena "Dnia swira" (kto nie widzial jego strata - w
    uproszczeniu dla tych co nie ogladali - scena modlitwy polaka ktory modli sie o
    porazke sasiada), etc.........

    Wiec nie pier......... mi tu koles o obludzie tylko popatrz w lustro i zastanow
    sie nad soba.

    A to co napisales o Holandii zawiera sie w slowie TOLERANCJA zakladajac ze
    znajdziesz je w swoim slowniku.

    Kyniu

    --
    * _ __ _ *
    * | |/ / _ _ _ (_)_ _ *

  • 9. Data: 2003-06-21 22:56:49
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

> [...]
    > czy jeszcze bardziej doslownie "Ginekolog - zabiegi", a pomoc dla samotnych
    > matek czy rodzin wielodzietnych jest tylko pustoslowiem na papierze.

    a co to ma do rzeczy.....to ze jakas gowniara idootka poszala sie piprzyc z
    jakms gowniarzem to teraz panstwo "zeby im nie bylo ciezko" ma pozlwolic na
    1) pozwalamy zamordowac dziecko bo przeciez ona nie wiedziala ze pieprzac sie
    mozna zajsc w cize
    albo 2) pomagame tej idiotce finansowo z tego samego powodu.....

    dlaczego panstwo z moich podatkow ma placic gowniarzom ktorzy nie pomysleli
    zanim poszli do lozka.....i placic za bledy ich rodzicow ktorzy nie maja czasu
    wychowac swoich dzieci...
    moim zdaniem nie powinni dostawac zadnej kasy...
    a zauwazyliscie ze czesto sa w tv rodziny ktorym jest bardzo cieko, ona
    bezrobotna, on tez ale maja np 5-8 dzieci....to po cholere debile dzieci tyko
    robia a nie pomysla jak wykombinowac kase zeby je utrzymac....a potem sie pchaja
    do tv jak to im ciezko..
    szkoda gadac....
    u nas to trzeba pokolen zanim dojdziemy do poziomu na jakim mozna normalnie
    zyc...
    pozdr

  • 10. Data: 2003-06-21 23:24:19
    Od: "Tomasz Michalik" <h...@f...onet.pl>

    Wydaje mi się, że do poziomu Holandii nam trochę jeszcze brakuje pod
    względem cywilizacyjnym. Ta dyskusja także to potwierdza, można spokojnie
    przedyskutować poszczególne argumenty i nie wchodzić z emocjami i
    wyzwiskami. Holandia nie wszystko robi dobrze (i nie ma takiego kraju na
    Świecie). My także, pewne rzeczy w Polsce są robione lepiej inne gorzej. Oni
    tam wybrali taką ścieżkę jaką chcą (chciała większość) u nas nawet jak jest
    jakiś jeden temat to zdań jest nie dwa (na Tak lub na Nie) ale co najmniej 4
    (Nie, Nie ale gdyby dodano coś tam to Tak, Tak a w zasadzie Nie bo trzeba
    jeszcze zrobić to i owo, no i Tak) - patrz referendum i postawa niektórych
    partii i polityków.
    U nas także toleruje się zatrudnianie w gospodarstwach rolnych Ukraińców i
    Białorusinów, nikt nie odważy się na zalegalizowanie ich pracy.