PracaGrupypl.praca.dyskusje › tapety w bąble- ratunkuuuuu

  • 1. Data: 2006-01-27 22:18:03
    Temat: tapety w bąble- ratunkuuuuu
    Od: "BasiaK" <B...@p...onet.pl>

    Witajcie
    Kochani pomóżcie, co robić ? Zakupiłam fajną tapetę winylową, położona
    została w piątek wieczorem i do dziś sa widoczne na niej bąble. A właściwie
    to pojawiły się one dopiero podczas nałożenia tapety na ścianę, po ok. 1
    godzinie. teraz nawet wydaje mi się że są jakby mniejsze, ale jednak są i to
    na ścianie najbardziej widocznej, co z tym zrobić ? Czy można to jakoś
    naprawić ? Co jest nie tak ?
    Jestem u kresu wytrzymałości, a tapetuję już nie pierwszy raz i takiego
    przypadku nie miałam.
    Zrozpaczona BASIA

  • 2. Data: 2006-01-27 22:19:18
    Temat: Re: tapety w bąble- ratunkuuuuu
    Od: "BasiaK" <B...@p...onet.pl>

    przepraszam poszło nie w to miejsce co trzeba.
    BASIA

  • 3. Data: 2006-01-28 06:50:23
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    BasiaK napisał(a):

    [...]

    > Jestem u kresu wytrzymałości, a tapetuję już nie pierwszy raz i takiego
    > przypadku nie miałam.

    Sektor usług w Polsce ;P W perspektywie nasza największa szansa na
    rozwój i nowe miejsca pracy... ;)

    j.