PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Capgemini w ITO w Krakowie

  • 1. Data: 2006-01-27 20:42:13
    Temat: Praca w Capgemini w ITO w Krakowie
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Witam,
    dostałem ofertę pracy od tej firmy na stanowisko "Technician 1st/2nd
    Line Support" i w związku z tym mam następujące pytania do Szanownych
    Grupowiczów:
    1. Jakie są zarobki na tym stanowisku,
    2. Jak się pracuje w tej firmie (atmosfera, ludzie, itd),
    3. Czy są jakieś dodatkowe profity z pracy w tej firmie,
    4. Jaka jest rotacja pracowników (czy zwalniają ludzi, czy oni sami
    odchodzą),
    5. Jak wygląda sprawa szkoleń,
    6. Czy są możliwości awansu,
    7. Czy są jakieś podwyżki,
    8. Czy są jakiś inne istotne plusy lub minusy pracy w tej firmie.

    Z góry dziękuję za Wasze sugestie.

    Pozdrawiam,
    Janek

  • 2. Data: 2006-01-27 21:25:55
    Temat: Re: Praca w Capgemini w ITO w Krakowie
    Od: "Tomasz" <tom@(usunto)nsk.net.pl>

    "Janek" <j...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > 6. Czy są możliwości awansu,
    > 7. Czy są jakieś podwyżki,
    > 8. Czy są jakiś inne istotne plusy lub minusy pracy w tej firmie.

    Dostales to prace czy zaproszenie na rozmowe?Bo jak prace to chyba na
    wiekszosc pytan powinienes znac odpowiedz od pracodawcy, a jak zaproszenie
    na rozmowe to o to wszystko mozesz zapytac goscia ktory bedzie przeprowadzal
    rekrutacje (za wyjatkiem zarobko:) bo o to to oni zawsze pytaja).
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-01-28 20:32:56
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Tomasz" <tom@(usunto)nsk.net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na rozmowe to o to wszystko mozesz zapytac goscia ktory bedzie
    > przeprowadzal rekrutacje (za wyjatkiem zarobko:) bo o to to oni zawsze

    Jestem w trakcie procesu rekrutacji, a pytanie zadałem na tej grupie,
    ponieważ jestem ciekawy Waszego zdanie na temat tej firmy.

    Pozdrawiam,
    Janek

  • 4. Data: 2006-01-29 13:34:36
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    IMO capgemini to wieśniaki.

    po co pytac o ocene z matury z polskiego, matematyki i niemieckiego,
    skoro stanowisko na ktore zlozylem podanie wymagało praktycznie angielskiego
    i wiedzy technicznej którą jak najbardziej posiadam

  • 5. Data: 2006-01-29 13:57:16
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > dostaem ofert pracy od tej firmy na stanowisko "Technician 1st/2nd Line
    > Support" i w zwizku z tym mam nastpujce pytania do Szanownych Grupowiczw:
    > 1. Jakie s zarobki na tym stanowisku,
    > 2. Jak si pracuje w tej firmie (atmosfera, ludzie, itd),
    > 3. Czy s jakie dodatkowe profity z pracy w tej firmie,
    > 4. Jaka jest rotacja pracownikw (czy zwalniaj ludzi, czy oni sami odchodz),
    > 5. Jak wyglda sprawa szkole,
    > 6. Czy s moliwoci awansu,
    > 7. Czy s jakie podwyki,
    > 8. Czy s jaki inne istotne plusy lub minusy pracy w tej firmie.

    1. ok. 1200 - 1800 netto
    2. ok
    3. niepubliczna opieka zdrowotna, zdarzaja sie delegacje zagraniczne
    4. rotacja bardzo duza. chyba w wiekszosci ludzie sami odchodza, ale zdarzaja
    sie tez zwolnienia
    5. ok
    6. tak
    7. :)
    8. jako pierwsza praca na 6 mies. do roku ok.

    M.

  • 6. Data: 2006-01-29 15:02:23
    Od: "Meklar" <m...@v...pl>

> [...]
    > skoro stanowisko na ktore zlozylem podanie wymagało praktycznie angielskiego
    > i wiedzy technicznej którą jak najbardziej posiadam

    Miałem kontakt z ludźmi z tej firmy z centralą (?) w Offenbach, język niemiecki
    tak naprawdę przydaje się tam bardziej niż angielski, zwłaszcza jeśli projekty
    realizowane są w BRD (truizm).

    W przypadku języka polskiego to jestem za wymaganiem go na rozmowach o pracę,
    chociaż ostatnio czuję się w opozycji. Nie chcę wszczynać kolejnej rozmowy o
    dys* ale jak ktoś pisze mi w mailu "wogule" albo coś w tym stylu to mam o nim
    gorszą opinię, może niesłusznie ale tak już mam.

    Ja też nie wiem po co pytać o oceny z matury, dla mnie takie pytania to po
    prostu brak pomysłów na rekrutacje. Być może chcą zobaczyć jak ktoś się uczył
    wcześniej, nie wiem. Według mnie i tak ważniejsze jest jaką ktoś posiada wiedzę
    a nie ma ocenę z egzaminu zdanego kilkanaście lat temu z przedmiotów
    niezwiązanych ze stanowiskiem na, które się aplikuje.

    Pytanie mniej związane z tematem: ilu z was-programistów tak naprawdę
    wykorzystało w pracy metody numeryczne, ogólnie: matematykę wyższą?

    Pozdrawiam
    Meklar

  • 7. Data: 2006-01-30 16:29:14
    Od: "Wujek Dobra Rada z Kraju Rad" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl>

    > Pytanie mniej związane z tematem: ilu z was-programistów tak naprawdę
    > wykorzystało w pracy metody numeryczne, ogólnie: matematykę wyższą?

    jak powiedzialem ze nie wszystkie relacje są 1-1 to mnie wylano,
    bo adresat (przełożony) nie rozumiał.
    powaznie.

  • 8. Data: 2006-02-13 14:53:26
    Od: "sandbender" <s...@i...pl>

    > 1. ok. 1200 - 1800 netto

    A to widze, że sporo się pomyliłem odpowiadjąc na pytanie "ile chciałby Pan
    zarabiać?" na rozmowie tak z rok temu :)

  • 9. Data: 2006-02-13 15:00:14
    Od: mgl <m...@s...net>

    sandbender wrote:

    > A to widze, że sporo się pomyliłem odpowiadjąc na pytanie "ile chciałby
    > Pan zarabiać?" na rozmowie tak z rok temu :)

    ale na to pytanie nie można pomyłkowo odpowiedzieć :)
    to oni popełnili być może błąd rezygnując z ciebie.

    pozdrawiam,
    --
    mgl

  • 10. Data: 2006-02-13 16:37:21
    Od: "Filip \"Fatman\" Kata" <f...@l...nieprzepadamzaspamem.net>

    Dnia pańskiego niedziela, 29 stycznia 2006 14:57 szanowny(a) Adam
    zamieścił(a) na forum publicznym pl.praca.dyskusje co następuje:

    > 1. ok. 1200 - 1800 netto

    2500 netto w trybie 4x12 - 4 dni pracy, 4 dni odpoczynku, 4 noce, 4 dni
    odpoczynku. Nie ważne czy niedziela, czy wigilia czy inne święta.

    > 2. ok
    > 3. niepubliczna opieka zdrowotna, zdarzaja sie delegacje zagraniczne

    Zgadza się.

    > 4. rotacja bardzo duza. chyba w wiekszosci ludzie sami odchodza, ale
    > zdarzaja sie tez zwolnienia
    > 5. ok

    W przypadku szkoleń lojalki na dość długi okres czasu

    > 6. tak

    Najszybciej po rocznej ocenie.

    > 8. jako pierwsza praca na 6 mies. do roku ok.

    W tym trybie, który opisuję ciężko wytrzymać dłużej niż 3 miesiące.

    --
    Pozdrawiam Filip "Fatman" Kata
    E-mail: filip(kropeczka)kata(malpeczka)linuxace(kropeczka)ne