PracaGrupypl.praca.dyskusje › ta sama praca - 2 pracodawców

  • 1. Data: 2004-03-04 12:08:07
    Temat: ta sama praca - 2 pracodawców
    Od: "Agania" <a...@t...pl>

    Witjacie,
    mam następujący problem - od 2,5 roku pracuje w tym samym miejscu, na tym
    samym stanowisku, robię cały czas to samo, ale w między czasie zmienił mi
    się pracodawca. Rozwiązałam starą umowe za porozumeiniem stron i podpisałam
    nową.
    Do tej pory umieszczałam w cv dwie firmy osobno, jako że wydawało mi się to
    logiczniejsze, a dawało też informację co do ewentualnego okresu
    wypowiedzenia. Ostatnio byłam na rozmowie w agencji doradztwa personalnego i
    pani zasugerowała, zeby tego nie rozdzielać, skoro robię to samo i w tym
    samym miejscu.
    No i teraz pytanie - co byście zrobili na moim miejscu? czy faktycznie pisac
    nazwe obecnego pracodawcy, a w treści wspominac o poprzednim?
    czy zostawic tak jak mam - czyli 2 osobne firmy?
    czy moze jeszcze jakis inny pomysł macie??

    z góry dziękuję za pomoc
    Ania