PracaGrupypl.praca.dyskusje › Herbalife, Herbalife...

  • 1. Data: 2004-03-04 08:13:07
    Temat: Herbalife, Herbalife...
    Od: "groszek" <g...@g...pl>

    Czy ktoś ma coś dobrego do powiedzenia na ten temat? Ja jeszcze nic nie wiem,
    poza tym, że mój znajomy poważnie schudł od zadawania się z nimi. Warto się z
    nimi zadawać?

  • 2. Data: 2004-03-04 09:03:40
    Temat: Re: Herbalife, Herbalife...
    Od: "andrzej" <b...@o...pl>

    Użytkownik "groszek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > poza tym, że mój znajomy poważnie schudł od zadawania się z nimi. Warto
    się z
    > nimi zadawać?

    Z pewnością schudł ganiając za naiwnymi, którzy to kupią.

    andrzej

  • 3. Data: 2004-03-04 10:10:06
    Od: "misiczka" <s...@m...com>

> [...]
    wiem,
    > poza tym, że mój znajomy poważnie schudł od zadawania się z nimi. Warto

    Zapytaj na grupie pl.misc.dieta i przeglądnij archiwum tej grupy, znajdziesz
    tam trochę informacji na temat tej "firmy" :->

    pozdrawiam, misiczka

    --
    Kobieta, która ma jednego kochanka jest aniołem,
    która ma dwóch jest potworem, która ma trzech jest kobietą.

  • 5. Data: 2004-03-04 23:07:52
    Od: "Michal Gajda" <p...@b...wroc.pl>

    groszek napisał:
> [...]
    wiem,
    >poza tym, że mój znajomy poważnie schudł od zadawania się z nimi. Warto się

    podejrzewam że mógł schudnąć próbując na sobie ich dietę :)
    pozdrawiam
    michał g

  • 4. Data: 2004-03-04 23:07:52
    Od: "Michal Gajda" <p...@b...wroc.pl>