PracaGrupypl.praca.dyskusje › Placa brutto w Czechach

  • 1. Data: 2004-08-09 10:21:54
    Temat: Placa brutto w Czechach
    Od: "Gapiart" <gapiart(nospam)@zyrafanet.com>

    Witam serdecznie.
    Mam propozycje podjecia pracy w Czechach z tym, ze nie mam zielonego
    pojecia ile na reke wyjdzie mi po odliczeniu ich podatkow. Dla przykladu,
    jezeli oferuja mi 16 000 koron brutto, to ile dostane na reke. Gdzie sa
    jakies kalkulatory albo jak zapytac o to gogle?

    Serdecznie pozdrawiam
    Gapiart

    --
    nemo est casu bonus

  • 2. Data: 2004-08-10 20:44:20
    Temat: Re: Placa brutto w Czechach
    Od: neco <neco@No_SPAM.gazeta.pl>

    Użytkownik Gapiart napisał:
> [...]
    > jezeli oferuja mi 16 000 koron brutto, to ile dostane na reke. Gdzie sa
    > jakies kalkulatory albo jak zapytac o to gogle?

    kiedyś coś znalazłem na www.pwc.cz
    Ogólnie, z grubsza rzecz biorąc, pi razy oko, Czesi twierdzili, że
    trzeba by liczyć netto = 66% * brutto.
    Poproś pracodawcę, aby podał Ci ile wyjdzie to netto - żaden wstyd dla
    Ciebie - nie musisz przecież znać czeskich przepisów itp.

  • 3. Data: 2004-08-10 21:22:31
    Od: "Gapiart" <gapiart(nospam)@zyrafanet.com>

> [...]
    > Poproś pracodawcę, aby podał Ci ile wyjdzie to netto - żaden wstyd dla
    > Ciebie - nie musisz przecież znać czeskich przepisów itp.

    Dzieki wielkie
    Jak zwykle zapomina sie o najprostszych metodach :)) Masz racje- jescze
    zapytam, przeciez nie musze orientowac sie w ich przepisach.

    Pozdrawiam
    Gapiart

    --
    nemo est casu bonus