PracaGrupypl.praca.dyskusjeszkolenie zagraniczne/delegacja a święto - dzien wolny ustawowo › szkolenie zagraniczne/delegacja a święto - dzien wolny ustawowo
  • Data: 2007-06-10 20:28:38
    Temat: szkolenie zagraniczne/delegacja a święto - dzien wolny ustawowo
    Od: "tymek" <t...@n...podano.adr> szukaj wiadomości tego autora

    Tak sie zlozylo ze spedzilem ostatnie kilka dni na szkoleniu za granica,
    ktore bylo dla mnie delegacja. W czwartek wypadalo Boze Cialo ktore jest w
    Polsce dniem ustawowo wolnym od pracy. Za granica jednak nie i tego dnia tak
    samo szkolenie trwalo.
    Podkreslam - tego dnia nie bylem w podrozy, tylko na miejscu, odbywalem
    szkolenie.

    Teraz pytanie - czy z tego tytulu nalezy mi sie po powrocie dzien wolny albo
    ekwiawalent pieniezny?

    Przejrzalem archiwum, ale byla tam mowa tylko o delegacji, nie zas o
    szkoleniu w delegacji w kraju w ktorym ten dzien nie jest dniem wolnym.

    pozdrawiam
    tymek