PracaGrupypl.praca.dyskusje › swiateczna premia...

  • 21. Data: 2007-01-07 11:33:47
    Temat: Re: swiateczna premia...
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik " Nixe" <n...@f...pl> napisał w wiadomości
    news:enqjbi$2r5s$1@news.mm.pl...
    > X-No-Archive:yes
    > W wiadomości <news:enqjal$6n1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    > Ale zawsze tak było czy coś się zmieniło?

    Zmieniło się. Są dwa przypadki:
    1) Bony dawane z ZFŚS - są tylko opodatkowane (opodatkowanie wprowadzili
    dopiero w 2005 roku - kiedyś do wysokości 380 (?) zł były zwolnione z
    podatku.
    2) Bony dawane ze środków obrotowych pracodawcy - są traktowane tak jak
    każdy inny przychód ze stosunku pracy, i są opodatkowane i ozusowane.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 22. Data: 2007-01-07 11:40:23
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Sun, 7 Jan 2007 11:22:55 +0100, Nixe napisał(a):

    > Jakiemu opodatkowaniu? Przecież bony towarowe nie są w żaden sposób
    > opodatkowane i ozusowane. Dlatego firmy w ten sposób wolą zastępować premie
    > gotówkowe (traktowane jak zwykłe wynagrodzenie).

    Jak kiedys mi sie zdazylo dostac bony na swieta, to potem mi z pensji
    potracili podatek od nich.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net