PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadectwo pracy

  • 1. Data: 2004-05-02 06:06:39
    Temat: świadectwo pracy
    Od: "eduardo" <n...@s...pl>

    czesc wszystkim

    w zwiazku ze zmiana pracy otrzymalem wg mnie zle swiadectwo.
    bardzo prosze o podpowiedz czy powinienem prosic o sprostowanie.
    Dodam jeszcze ze to ja zerwalem umowe z utrzymaniem ustawowego okresu
    wypowiedzenia, natomiasta pracodawca chcial mnie za wszelka cane
    zatrzymac, jednak jak sie przekonal ze moja decyzja jest nieodwolalna -
    zaczela sie bardzo nieprzyjemna atmosfera.stad po prostu widze ze pewne
    niescislosci maja charakter po prostu zlosliwosci.

    1. Na swiadectwie jest wprost napisane o tym ze wyplacono mi ekwiwalent za
    niewykorzystany urlop, prawda jest taka ze nie otrzymalem zadnych
    pieniedzy.

    2. Pracodawca umiescil takze informacje o wykorzystaniu 2 dni urlopu na
    zadanie, co rowniez nie jest prawda. Obawiam sie ze tego nie jestem w
    stanie udoodnic, bo strategia byla taka ze mozna bylo wybierac urlop w
    ilosci 1 dnia (wypelnialo sie przy tym standardowy druk urlopowy).
    nie wiem natomiast czy w takim wypadku nie wystarczy ze pracodawca
    wyrzuci taką kartkę i juz moze traktowac taki urlop jako urlop na zadanie.

    Na poczatku myslalem ze wystarczajaca kara bedzie po prostu moje odejscie
    i niereagowanie na takie zagrywki, ale moze lepszym rozwiazaniem bedzie
    jednak zareagowanie.

    z gory dzieki za podpowiedz

    pozdrawiam

    ed

  • 2. Data: 2004-05-02 09:10:50
    Temat: Re: świadectwo pracy
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sun, 02 May 2004 08:06:39 +0200, na pl.praca.dyskusje, eduardo napisał(a):

    > 1. Na swiadectwie jest wprost napisane o tym ze wyplacono mi ekwiwalent za
    > niewykorzystany urlop, prawda jest taka ze nie otrzymalem zadnych
    > pieniedzy.

    A dostałeś już ostatnią wypłatę?

    > 2. Pracodawca umiescil takze informacje o wykorzystaniu 2 dni urlopu na
    > zadanie, co rowniez nie jest prawda. Obawiam sie ze tego nie jestem w
    > stanie udoodnic, bo strategia byla taka ze mozna bylo wybierac urlop w

    Po co masz coś udawadniać? /chyba ,że w ogóle nie korzystałeś z urlopu, ale
    to jest lista obecności/ każdy pracownik ma prawo do korzystania z 4 dni w
    roku na zadanie i nie jest to nic złego.
    Z tego co napisałeś nie widzę tu żadnej złośliwości tylko to co zawsze musi
    być napisane na świadectwie pracy.

    --
    pozdrawiam :-)
    MEva