PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca dla Panoramy Firm

  • 1. Data: 2004-05-01 23:09:57
    Temat: Praca dla Panoramy Firm
    Od: "jakub wysocki" <j...@n...o2.pl>

    Witam, niedługo mam się zgłosić na rozmowę (pierwszą) do wydawcy
    Panoramy Firm, na stanowisko konsultanta telesprzedaży.
    Tak się jednak obecnie skłąda, że posiadam całkiem fajną pracę,
    gdzie lubię pracować i jest mi dobrze, tylko że bardzo mało płacą
    (jakieś 800 zł / mc). I sam nie wiem, czy się w to pakować czy też nie.
    Stąd moje pytanie: czy ktoś pracował dla tej firmy, jak tam wygląda
    z atmosferą w pracy i jak wygląda z zarobkami ?
    Nie chciałbym, aby się okazało (zakładając, że przejdę podobno
    4 etapy rekrutacji, znajoma odpadła po trzecim) ze zatrudnią mnie tam,
    popracuję miesiąc i nie wytrzymam a wtedy tej pierwszej pracy
    już mieć nie będę i k.l.o.p.s, albo też zarobki nie będą o wiele wyższe,
    za to praca beznadziejna.
    pozdrawiam
    Jakub

  • 2. Data: 2004-05-02 06:12:14
    Temat: Re: Praca dla Panoramy Firm
    Od: "ebooki.org" <ebooki(at)ebooki.org>

    Szukając pracy nie patrz ile zarobisz, tylko ile wyciągniesz z niej wiedzy i
    doświadczenia.
    Czy to doświadczenie pomoże Tobie w dalszej drodze życia?

    "Znajdz taka pracę, którą lubisz, a nie będziesz pracował do końca życia"

    Pozdrawiam
    www.ebooki.org

  • 3. Data: 2004-05-04 09:38:53
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl>

    ktos tu juz pisal ze NIE WARTO

    nic sie nie nauczysz, przemeczysz sie wiele miesiecy bo inaczej bedziez
    splacal jakies szkolenia kosztowne a nieciekawe

    sprawdz w archiwum grupy