PracaGrupypl.praca.dyskusje › świadczenia socjalne - dofinansowanie urlopu

  • 1. Data: 2003-05-08 08:53:05
    Temat: świadczenia socjalne - dofinansowanie urlopu
    Od: "madziasz" <m...@b...gnet.pl>

    mam pytanie... firma w regulaminie odnośnie dofinansowania urlopu zastrzegła
    sobie że dofinansowuje tylko urlopy krajowe... dlaczego tak jest - co to ma
    za znaczenie i co będzie jeśli będę chciała wyjechać za granicę??

    pozdrawiam
    --
    madziasz

  • 2. Data: 2003-05-08 16:39:54
    Temat: Re: świadczenia socjalne - dofinansowanie urlopu
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 8 May 2003 10:53:05 +0200, "madziasz"
    <m...@b...gnet.pl> zakodował:

    >mam pytanie... firma w regulaminie odnośnie dofinansowania urlopu zastrzegła
    >sobie że dofinansowuje tylko urlopy krajowe... dlaczego tak jest - co to ma
    >za znaczenie i co będzie jeśli będę chciała wyjechać za granicę??

    A co to jest URLOP KRAJOWY?
    Czym się różni od innych?
    Po czym firma je rozróżnia? Wypełniasz różne wnioski urlopowe?

    Faktem jest natomiast, że pracodawca może, a nawet powinien uwzględnić
    sytuację materialną pracowników przydzielając środki z ZFŚS.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-05-09 08:19:56
    Od: "madziasz" <m...@b...gnet.pl>

    > A co to jest URLOP KRAJOWY?
    > Czym się różni od innych?
    > Po czym firma je rozróżnia? Wypełniasz różne wnioski urlopowe?
    no własnie nie wiem...
    podpisujemy zobowiązanie, że zostajemy w kraju??... nie rozumiem tego...

    > Faktem jest natomiast, że pracodawca może, a nawet powinien uwzględnić
    > sytuację materialną pracowników przydzielając środki z ZFŚS.

    to wiemy - i jest to uwzględnione..

    pozdrawiam
    magda

  • 4. Data: 2003-05-09 09:28:17
    Od: "madziasz" <m...@b...gnet.pl>

    aha i jeszcze jedno - czy dofinansowanie jest opodatkowane??

  • 5. Data: 2003-05-09 10:55:58
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "madziasz" <m...@b...gnet.pl> napisał w wiadomości
    > zastrzegła
    > ma

    > no własnie nie wiem...
    > podpisujemy zobowiązanie, że zostajemy w kraju??... nie rozumiem tego...

    Art. 2 ustawy o ZFSS:
    1) dzialalnosc socjalna - uslugi swiadczone przez pracodawcow na rzecz
    roznych form KRAJOWEGO wypoczynku, dzialalnosci kulturalno-oswiatowej,
    udzielanie pomocy materialnej - rzeczowej lub finansowej, a takze zwrotnej
    lub bezzwrotnej pomocy na cele mieszkaniowe na warunkach okreslonych umowa,

    Moze wlasnie dlatego tak ujeto to w regulaminie?
    Kasia

  • 6. Data: 2003-05-09 10:56:21
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    > aha i jeszcze jedno - czy dofinansowanie jest opodatkowane??

    tak
    Kasia