PracaGrupypl.praca.dyskusje › Przedstawiciel regionalny - Jak czytac oferte pracy

  • 1. Data: 2003-05-08 08:11:05
    Temat: Przedstawiciel regionalny - Jak czytac oferte pracy
    Od: g...@o...pl

    Przedstawiciel regionalny - Jak czytać ofertę pracy:

    Zakres obowiązków:
    1 nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami - wysyłanie kartek
    świątecznych, roznoszenie kalendarzy, przeszkadzanie w pracy pot. klientom,
    zapraszanie na "szkolenia"
    2 doradztwo techniczne - telefoniczne przekazywanie wątpliwości klienta firmie
    macierzystej
    3 sporządzanie ofert - trzeba umieć liczyć
    4 negocjowanie warunków sprzedaży - oferowanie prowizji

    Wymagania:
    5 bardzo dobra znajomość języka angielskiego lub niemieckiego - patrz punkt 2
    6 wyższe wykształcenie techniczne - trzeba coś mieć skończone
    7 umiejętność obsługi komputera (MS Office) - trzeba umieć pisać i czytać
    8 dyspozycyjność, gotowość do odbywania podróży służbowych - zapomnij o rodzinie
    9 wiek do 35 lat - licz sie z tym , że jak skończysz 37 idziesz won
    10 wysoka kultura biznesowa - mocna głowa, bezpruderyjny stosunek do alkoholu i
    świńskich dowcipów
    11 doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - znajomości w branży
    12 wysoki stopień identyfikacji z celami firmy - musisz zrozumieś, że jeżeli
    coś jest dobre dla formy jest automatycznie dobre dla ciebie

    Firma oferuje
    13 gruntowne szkolenie w firmie macierzystej (w Niemczech) - zapomnij o rodzinie
    14 samodzielną pracę - będziesz możesz liczyć głównie na siebie
    15 możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji - musisz zrozumieś, twoje
    kwalifikacje w oczach szefa zawsze będą niewystarczające
    16 samochód służbowy - zapomnij o rodzinie
    17 telefon komórkowy - zapomnij o rodzinie
    18 komputer - oraz możliwość nieodpłatnego korzystania z toalety biurowej w
    godzinach pracy
    19 atrakcyjne wynagrodzenie - patrz punkt 12

    Tłumaczenie oparte na wieloletnich kontaktach z przedstawicielami regionalnymi
    firm o silnej pozycji na polskim rynku.

  • 2. Data: 2003-05-08 09:34:51
    Od: "Mystery Me" <m...@w...pl>

    Klasyczny przyklad opacznego rozumienia intencji firmy. 1 - nie masz pojecia
    o firmie, 2 nie masz pojecia o produkcie, 3 nie masz pojecia o oferowanym
    wynagrodzeniu, wiec skreslanie "z gory" tej oferty jest bezpodstawne. Z
    takim podejsciem wlasnie wielu poszukujacych pracy traci ciekawe oferty.
    Jedyne z czym moge sie zgodzic to czeste wyjazdy - ale niestety cos za cos.
    Na kazdym stanowisku trzeba pracowac, a to ze Regionalny Przedstawiciel
    Handlowy ma przypisane czeste wyjazdy to zadna nowosc.
    Obudz sie czlowieku. Co do kwalifikacji - w rozumieniu kazdego ceniacego sie
    czlowieka jego wlasne kompetencje zawsze beda wymagaly rozwoju- naturalna
    potrzeba czlowieka jest rozwijanie sie, nie pragna tego tylko leniwce
    teskniacy za ciepla posadka taka gdzie mozna sie ukryc przed praca za stosem
    nikomu nie potrzebnych dokumentow... osoby pragnace zgarniac kokosy za no
    wlasnie za co? Wogole irytuje mnie samowolne interpretowanie ofert w taki
    sposob, gdybys poczytal post dotyczacy tego stanowiska na gurpie dyskusyjnej
    wiedzialbys ze znajomosc jezyka angielskiego wymagana jest ze wzgledu na
    zagraniczne szkolenia.

    Pozdrawiam i zycze wiecej optymizmu
    Mirage

  • 3. Data: 2003-05-08 09:49:31
    Od: g...@o...pl

> [...]
    > o firmie, 2 nie masz pojecia o produkcie, 3 nie masz pojecia o oferowanym
    > wynagrodzeniu, wiec skreslanie "z gory" tej oferty jest bezpodstawne.

    Nie ukrywam, że jest to mała prowokacja, ale napatrzyłem się na przedstawicieli
    ich kwalifikacje i metody pracy

> [...]
    > nikomu nie potrzebnych dokumentow... osoby pragnace zgarniac kokosy za no

    Jeżeli ktoś chce się rozwijać zawodowo (w dziedzinie technicznej) to stanowczo
    odradzam stanowisko przedstawiciela regionalnego. To robota dla cwaniaczków,
    lubiących kasę.

    > sposob, gdybys poczytal post dotyczacy tego stanowiska na gurpie dyskusyjnej
    > wiedzialbys ze znajomosc jezyka angielskiego wymagana jest ze wzgledu na
    > zagraniczne szkolenia.

    Wielokrotnie spotykałem się, że w odpowiedzi na jakieś zasadnicze pytanie
    przedstawiciel odpowiadał mniej więcej tak: Bardzo ciekawa kwestia, nie
    wgłębiałem się w zagadnienie aż tak szczegółowo, ale zaraz przedzwonię do
    kolegi w USA/Szwajcarii/Francji/...