PracaGrupypl.praca.dyskusje › studia od zaraz

  • 1. Data: 2003-11-04 08:16:06
    Temat: studia od zaraz
    Od: "tt" <t...@W...onet.pl>

    Poszukuje kierunku studiów na który mógłbym się zapisać się od zaraz bez
    egzaminów w Krakowie. Chodzi o zdobycie legitymacji.
    Jestem tegorocznym magisterm.
    Prosze o podanie konkretnych propozycji kierunków studiów.
    Dzieki.

  • 2. Data: 2003-11-04 10:31:14
    Temat: Re: studia od zaraz
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    tt napisał(a):

    > Chodzi o zdobycie legitymacji.
    > Jestem tegorocznym magisterm.

    Zrob sobie doktorat, nam ekhm im ;) tez naleza sie znizki.

    --
    pozdrawiam rafi
    Zdecydowanie nalezy mowic prawde zawsze na swoja korzysc ;))

  • 3. Data: 2003-11-04 10:53:50
    Od: "smart ass" <z...@B...pl>

    Użytkownik "tt" <t...@W...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5b53.0000005f.3fa76045@newsgate.onet.pl...
    > Poszukuje kierunku studiów na który mógłbym się zapisać się od zaraz
    bez
    > egzaminów w Krakowie. Chodzi o zdobycie legitymacji.

    Pierwsza lepsza prywatna szkoła wyższa i juz jesteś "studentem"

  • 4. Data: 2003-11-04 20:03:30
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    ErkA
    > Zrob sobie doktorat, nam ekhm im ;) tez naleza sie znizki.

    Sorry - ale legitymacja ze studiow doktoranckich do niczego nie uprawnia...

  • 5. Data: 2003-11-04 21:25:58
    Od: "Wacław" <...@...com>

    > Pierwsza lepsza prywatna szkoła wyższa i juz jesteś "studentem"

    Fakt, słowo student trzeba ująć w cudzysłowie.

  • 6. Data: 2003-11-04 22:12:26
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > ErkA
    >
    > Sorry - ale legitymacja ze studiow doktoranckich do niczego nie
    > uprawnia...

    ale tytul doktora juz tak (zle sie wyrazilem)

  • 7. Data: 2003-11-06 00:54:56
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > Sorry - ale legitymacja ze studiow doktoranckich do niczego nie uprawnia...

    Bardzo dobrze, jeśli chodzi o ulgi. Ale skoro kompletnie do niczego
    nie uprawnia to po co ona jest? :) Szkoda lasów.

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10475 dzień życia, sprawność