PracaGrupypl.praca.dyskusje › stażysta z UP

  • 1. Data: 2005-12-14 17:56:28
    Temat: stażysta z UP
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    W 2003 byłem stażystą wysłanym z UP potem pracowałem na umowę o pracę i czy
    teraz znowu mogę być stażystą??
    Mój UP ma trochę kasy na staże i pomyślałem, żeby iść ponownie ale
    słyszałem, że jak pracowałem na umowę o pracę to już nie mogę.
    jak to jest??

  • 2. Data: 2005-12-14 20:39:03
    Temat: Re: stażysta z UP
    Od: "maks" <m...@i...pl>

    zależy ile pracowałeś - jak więcej niż 3 miesiące to na staż nie możesz iść

  • 3. Data: 2005-12-15 06:06:31
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 14 Dec 2005 21:39:03 +0100, maks napisał(a):

    > zależy ile pracowałeś - jak więcej niż 3 miesiące to na staż nie możesz iść

    Może... Zmieniło się rozporządzenie.

    3m się.
    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 4. Data: 2005-12-15 06:07:19
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Wed, 14 Dec 2005 18:56:28 +0100, Grzesiek napisał(a):

> [...]
    > Mój UP ma trochę kasy na staże i pomyślałem, żeby iść ponownie ale
    > słyszałem, że jak pracowałem na umowę o pracę to już nie mogę.

    Prawdopodobnie już możesz... Zmieniło się rozporządzenie. Jakby co, to
    powołuj się na nie. Poszukaj w archiwum. Parę dni temu o tym pisałem.

    3m się.

  • 5. Data: 2005-12-15 17:10:17
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    byłem w UP i jednak się nie kwalfikuje - pracowałem prawie rok na umowę o
    pracę

  • 6. Data: 2005-12-15 19:20:07
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    Użytkownik "Grzesiek" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > byłem w UP i jednak się nie kwalfikuje - pracowałem prawie rok na umowę o
    > pracę

    > Obecnie praca nie przeszkadza- (zmieniło się rozporządzenie dot. staży i
    > przygot.zawod. od 5.12.2005).
    Jeżeli masz problem to poproś o podstawę prawną .
    >Chyba że z ustawy nie kwalifikujesz się (powinieneś mieć poniżej 25r.z ,
    >lub 27 jeżeli w jesteś w okresie do 12 m-cy od ukończenia szkoły wyższej.)
    pozdr.A.

  • 7. Data: 2005-12-15 20:35:49
    Od: "Grzesiek" <g...@w...pl>

    czyli jak studiuje na 4 roku a nie skończyłem 25 lat to bez względu czy
    przepracowałem rok mogę się starać o staż??

  • 8. Data: 2005-12-16 12:24:47
    Od: Jaroo <j...@p...fm>

    Grzesiek napisał(a):
> [...]
    > Mój UP ma trochę kasy na staże i pomyślałem, żeby iść ponownie ale
    > słyszałem, że jak pracowałem na umowę o pracę to już nie mogę.

    Jest chyba taki myk że po skończonej szkole możesz jednorazowo iść na staż.

    tzn np.

    - skonczyłeś liceum - idziesz na staż i narazie koniec
    - potem skończyłeś studia i znowu idziesz na staż :)

    Nie zagwarantuje na 100% że tak jest, ale w taki sposób tłumaczyli mi to
    stazyści którzy pracowali razem ze mną w firmie.

  • 9. Data: 2005-12-17 19:25:35
    Od: "filigaro" <f...@o...pl>

    > czyli jak studiuje na 4 roku a nie skończyłem 25 lat to bez względu czy
    > przepracowałem rok mogę się starać o staż??
    >
    >tak-
    chyba,że są regulacje wewnętrzne urzędu w tym temacie, ale zgodnie z ustawą
    i rozporządzniem nie ma przeszkód abyś ponownie skorzystał ze stażu.
    powodzenia.A