PracaGrupypl.praca.dyskusje › Urlop, kto ustala?

  • 1. Data: 2005-12-14 20:23:53
    Temat: Re: Urlop, kto ustala?
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dnpsqr$iqs$1@achot.icm.edu.pl Radio69
    <r...@u...com.pl> pisze:

    > Witam
    > Zastanawiam sie nad zasadami przydzielania urlopu, powiedzmy ze mam 20
    > dni na rok, 4 dni (kacowe), wykorzystuje bez podania przyczyny i
    > wczesniejszego uzgodnienia. A reszta? Wiem, powinienem z pracodawcą sie
    > dogadać, ale jak to jest wg. ustawy sformuowane?
    Jeśli chodzi o urlopy pracownicze, to KP dział 7. Szczególnie art. 163 i
    164.

    Jotte

  • 2. Data: 2005-12-14 20:46:39
    Temat: Urlop, kto ustala?
    Od: "Radio69" <r...@u...com.pl>

    Witam
[...]
    Czy pracodawca ma prawo powiedziec mi w styczniu, bedziesz mial urlop
    wtedy,wtedy i wtedy. (z góry na caly rok). Albo skladam ciagle wnioski, a
    pracodawca nie zgadza się, i na koniec roku wypycha mnie na miesiąc na
    urlop.

    rs