PracaGrupypl.praca.dyskusje › staz a doswiadczenie zawodowe

  • 1. Data: 2007-02-22 14:47:08
    Temat: staz a doswiadczenie zawodowe
    Od: "tu-i-tam" <t...@o...pl>

    Witam

    Wiem, ze takie pytania juz byly ale czy moze mi powiedziec jak na dzien
    dzisiejszy wyglada
    wyglada taka sprawa :

    Czy sa jakiekolwiek szanse isc na staz z urzedu pracy jesli wczesniej mialem
    3 razy prace na
    umowe o dzielo ?

    Mialem zaczac staz a dzisiaj do mnie zadzwonila pani z urzedu i powiedziala,
    ze jednak nie moge
    bo juz kiedys pracowalem u tego samego pracodawcy na umowe o dzielo (wtedy
    przy
    porzadkowaniu terenow zielonych a teraz jako referent do spraw zarzadzania
    zasobami ludzkimi
    ale to pewnie bez znaczenia).

    No wiec czy nie moge juz miec zadnego stazu ? A moze tylko u tego pracodawcy
    (bo tak
    zasugerowala ta pani). Chodzi o szpital wojewodzki.

    Dzieki za odpowiedzi.