PracaGrupypl.praca.dyskusje › starszy specjalista w Erze?

  • 11. Data: 2006-08-16 21:15:25
    Temat: Re: starszy specjalista w Erze?
    Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net>

    -----Original Message-----
    From: zasiu [mailto:z...@w...gower.peel]
    Posted At: Wednesday, August 16, 2006 6:25 PM
    Posted To: dyskusje
    Conversation: starszy specjalista w Erze?
    Subject: Re: starszy specjalista w Erze?

    > Urząd jakiś?:-)

    Tia, duża państwowa firma. Ale dokładnie ta sama zasada obowiązuje np.:
    w GSK - ani to urząd, ani państwowe, ani polskie. To naprawdę takie
    dziwne?

    --
    Kami
    ______________________________

  • 12. Data: 2006-08-16 21:17:38
    Od: "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net>

  • 13. Data: 2006-08-16 22:56:07
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    "Kamila Rudnik (JNET)" <K...@j...net> wrote in message
    03.jasien.net...
    > Ile - w sensie przedzialu, widelek - moze wynosic wynagrodzenie na
    > stanowisku starszego specjalisty?

    Nie sa to dane z ery, lecz innej firmy z branży telekomunikacyjnej.
    Widełki od 4 do 9 kzł brutto.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 14. Data: 2006-08-17 07:38:53
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Kamila Rudnik (JNET) wrote:

> [...]
    Oczywiście!!! sprawdzają ile czasu musi ptaszek posiedzieć na antenie aż się
    całkiem upiecze!

  • 15. Data: 2006-08-17 08:00:00
    Od: LPoD <c...@p...irc.pl.wytnij.pfff>

    Bartek napisał(a):

    > I Pani z mopem rowniez ;-)

    starszy specjalista ds. konserwacji powierzchni płaskich? ;)