PracaGrupypl.praca.dyskusje › stanowisko referenta/ starszego ref....

  • 1. Data: 2002-11-22 17:53:54
    Temat: stanowisko referenta/ starszego ref....
    Od: "Iwon" <i...@p...onet.pl>

    Jakie sa w przyblizeniu zarobki na wymienionych w temacie stanowiskach?
    Chodzi o prace we wszelkiego rodzaju Urzedach, Inspektoratach itp.
    (budzetowka)
    Licze, ze nie zalamiecie mnie (a raczej znajomej, ktorej zalamanie
    zalamaloby mnie) "in minus'owymi kwotami"
    Z gory dziekuje za pomoc
    Iw

  • 2. Data: 2002-11-22 18:01:43
    Temat: Re: stanowisko referenta/ starszego ref....
    Od: "Krzysiek" <k...@d...prv.pl>

    Użytkownik "Iwon" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > (budzetowka)
    > Licze, ze nie zalamiecie mnie (a raczej znajomej, ktorej zalamanie
    > zalamaloby mnie) "in minus'owymi kwotami"

    podejrzewam, że na początku może być to najniższa pensja - 760 brutto - tak
    np. mają znajomi w ZUS-ie

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2002-11-22 18:41:31
    Od: "Ania" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek" <k...@d...prv.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > pozdr
    > Krzysiek
    >
    > Nieee, in'minusowe kwoty będziesz miała w potwelu pod koniec miesiąca
    dopiero, tak że spoookooo
    Ania

  • 4. Data: 2002-11-22 22:24:08
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > podejrzewam, że na początku może być to najniższa pensja - 760 brutto -
    tak
    > np. mają znajomi w ZUS-ie
    >
    > pozdr
    > Krzysiek

    bez przesady w Zus ie jest podle ale nie az tak...

    wedle regulaminu wynagradzania ZUS referent to co najmniej 0,45 średniej
    krajowej a starzy referent to co najmniej 0,55. Jakoś nikt nie dostaje
    wiecej niz 100zł ponad to minimum, ale tak czy owak są to kwoty rzedu 1000 i
    1250zł brutto.

    pzdr

    Piotr W

  • 5. Data: 2002-11-22 22:46:15
    Od: "Robiz" <w...@b...spamu.poczta.onet.pl>

> [...]
    > średniej krajowej a starzy referent to co najmniej 0,55. Jakoś nikt
    > nie dostaje wiecej niz 100zł ponad to minimum, ale tak czy owak są to

    Czyli żyć nie umierać :D W takim razie ile dostają specjaliści i starsi
    specjaliści? Z ciekawości zapytam też o dochody na kierowniczych
    stanowiskach.

    PZDR;

  • 6. Data: 2002-11-23 12:50:39
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl>

    > Czyli żyć nie umierać :D W takim razie ile dostają specjaliści i starsi
    > specjaliści? Z ciekawości zapytam też o dochody na kierowniczych
    > stanowiskach.
    >
    > PZDR;
    stanowiska "robotnicze" - 0,40 - 1,2 przecietnego wynagrodznia (jakieś 2250
    brutto)
    refreret 0,45- 1,35
    starszy referent 0,55 - 1,65
    inspektor 0,65- 1,95
    st. inspektor 0,75 - 2,25
    specjalista 0,85 2,55
    st. specjalista 0,95 - 2,85

    kierownik referatu 1,00 - 3,00

    naczelnik wydziału 1,35- 4,05
    lekarz orzecznik 1,5 - 4,5

    rzecznik prasowy ZUS 2- 6
    dyrektor oddziału 2,5 - 7,5

    PrezesZUS 3- 9

    Na nizszych stanowiska obowiązuje ocywiscie najnizsza wartość z tych
    widełek.

    teoretycznie dochodzą pewne premie (uznaniowe) jezeli bywaja to jest to ok
    300zł kwartalnie

  • 7. Data: 2002-11-25 06:52:40
    Od: w...@p...onet.pl

    > teoretycznie dochodzą pewne premie (uznaniowe) jezeli bywaja to jest to ok
    > 300zł kwartalnie

    Witam,
    ILE ??? Kwartalnie ?

    Paweł