PracaGrupypl.praca.dyskusje › stanowiska (#182)

  • 1. Data: 2015-10-28 18:19:05
    Temat: stanowiska (#182)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie no muszę poruszyć ten temat,
    w chwili wygranej po/eu nad pisowskimi frajerami
    europa ogłosiła, że wszyscy kolesie którymi
    donald tusk i hanna gronkiewicz waltz obsadzili
    wszystkie możliwe stanowiska kierownicze - uwaga - zachowają posadki...

    co myślicie?

  • 2. Data: 2015-10-28 18:55:43
    Temat: Re: stanowiska (#182)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

> [...]
    > donald tusk i hanna gronkiewicz waltz obsadzili
    > wszystkie możliwe stanowiska kierownicze - uwaga - zachowają posadki...

    Przy odrobinie dobrej woli można przyjąć, że nareszcie napisałeś coś
    związanego tematycznie z grupą. Luźno związanego i sporo ci się
    pomieszało, ale jak na ciebie to spory postęp.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2015-10-28 19:37:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam nadzieje, ze mistrz ceremonii Kaczynski doprowadzi do zwarcia...
    zwarcia posladkow... po-sladkow... a wtedy załatwimy sprawę bez mydła...