PracaGrupypl.praca.dyskusje › google a tusk

  • 1. Data: 2015-10-13 16:28:00
    Temat: google a tusk
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    no dziś ważny dzień, google wprowadza cenzurę kierowaną przez tuska i
    gronkiewicz waltz... prawdę mówiąc, google to było zawsze wielkie g... a
    teraz jak opowiedziało się za koalicją po/eu... nie myślałem, że się do
    tego posuną...

    jak Piotrek myślisz, czy usuną twoją stronę z internetu? a czy moją usuną?

    no i dupostrzał okazyjny: "twój portal, bue he he he he!!!"...

  • 2. Data: 2015-10-14 19:08:14
    Temat: Re: google a tusk
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

> [...]
    > tego posuną...
    >
    > jak Piotrek myślisz, czy usuną twoją stronę z internetu? a czy moją usuną?

    Twojej strony pewnie nie, ale zakazane treści na twojej stronie już od
    dawna usuwają. Usunęli wszystkie normalne teksty, zostawi tylko twoje
    głupoty. Jakoś dziwnym trafem google ukrywa przed światem posty, w
    których napisałeś cokolwiek do rzeczy. No za cholerę nie chce takich
    wyszukać, wyszukuje tylko twoje chore obsesje polityczne i bezmyślne
    pytania.

    Zrób eksperyment, napisz raz coś z sensem, na temat związany z grupą
    (spróbuj nie tylko na tej grupie) i zobacz czy google przepuści. Jak
    nadal będzie wyświetlać tylko twój bełkot, to będzie znaczyło, że z tą
    cenzurą masz rację.

    Powrotu do zdrowia życzę
    Piotr

  • 3. Data: 2015-10-15 16:44:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    (pomijam wnioski koalicji po/eu)
    ciesz mnie to,że zauważyłeś, ze google wycięło wszelkie wartościowe
    treści...

  • 4. Data: 2015-10-15 17:04:03
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > ciesz mnie to,że zauważyłeś, ze google wycięło wszelkie wartościowe
    > treści...

    Oj nie wszystkie. Tylko twoje.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2015-10-15 17:05:26
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2015 o 16:44 platformowe głupki <N...@g...pl>
    pisze:

    > (pomijam wnioski koalicji po/eu)
    > ciesz mnie to,że zauważyłeś, ze google wycięło wszelkie wartościowe
    > treści...

    Walka z pornografią?
    :)

    --
    Trefniś

  • 6. Data: 2015-10-15 17:20:20
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    W dniu 2015-10-15 o 17:05, Trefniś pisze:

    > Walka z pornografią?
    > :)

    Z pornografią umysłową identyfikatora :)

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 7. Data: 2015-10-15 17:22:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    obstrukcją, obstrukcją (wersja po/eu)
    i nie moją...

  • 8. Data: 2015-10-15 17:30:51
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .10.2015 o 17:20 Kviat <kviat@nie_dla_spamuneostrada.pl> pisze:

    > Z pornografią umysłową identyfikatora :)

    O to chodziło :)
    W rzeczywistości nie widzę różnicy...

    --
    Trefniś