PracaGrupypl.praca.dyskusje › dżołk (#178)

  • 1. Data: 2015-10-01 19:57:23
    Temat: dżołk (#178)
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    uwaga, opowiadam kawał integracyjny:

    kobieta to ma zawsze trzy powody: jest przed, jest po lub jest w trakcie...

    zasłyszałem w europie...

    mam pytanie, co ta jebana europa chce ode mnie,
    wygrażają mi, że nie umiem srać jak tusk i gronkiewicz waltz,
    ale ja wcale nie czuję winny czy gorszy z tego powodu...

    dziwna sprawa...

    w proeuropejskiej telewizji młodzi i piękni, drugi kawał,
    tym razem tego kretyna bartoszewskiego, uwaga opowiadam:

    dzwoni do bartoszewskiego prezenterka, zapraszam pana na wywiad o 5:00
    rano, bartoszewski na to, proszę pani ja nawet w auszwic nie musiałem
    tak rano wstawać...

  • 2. Data: 2015-10-01 22:12:15
    Temat: Re: dżołk (#178)
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

> [...]
    >
    > dzwoni do bartoszewskiego prezenterka, zapraszam pana na wywiad o 5:00
    > rano, bartoszewski na to, proszę pani ja nawet w auszwic nie musiałem

    Twoje skretynienie sięgnęło dna. Przez takich debili jak ty ten kraj
    jeszcze długo będzie w czarnej dziurze.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2015-10-02 17:10:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ale o co chodzi? czy ja Kogoś nakłaniam do wstąpienia do PiSu?
    już pisałem, po/eu robi pod siebie i się cieszy z tego... nie mam z tym
    nic wspólnego... a kawał jak kawał...

  • 4. Data: 2015-10-02 22:11:27
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > a kawał jak kawał...

    Jaki poziom umysłowy taki kawał.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 5. Data: 2015-10-03 12:09:01
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    oooo... widzę, że się znasz...

    Piotrek, zrób mi w poście niżej spis wszystkich dyrektyw wspólnoty
    europejskiej (których jest sto milionów dziewięćset pięćdziesiąt trzy)?

  • 6. Data: 2015-10-03 12:49:27
    Od: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUneostrada.pl>

    > Piotrek, zrób mi

    Nie interesują mnie twoje preferencje seksualne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 7. Data: 2015-10-03 19:02:53
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    tak i znowu masz rację, do następnego...

  • 8. Data: 2015-10-03 19:20:49
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    bez obrazy miało być.