PracaGrupypl.praca.dyskusje › srednie wynagrodzenie w warszawie na...

  • 1. Data: 2008-02-17 20:38:04
    Temat: srednie wynagrodzenie w warszawie na...
    Od: Przemysław <g...@i...pl>

    witam
    srednie wynagrodzenie w warszawie na stanowisku help desk lub admin?
    jakie jest miesieczny koszt zycia w warszawie?
    pozdr

  • 2. Data: 2008-02-18 15:20:21
    Temat: Re: srednie wynagrodzenie w warszawie na...
    Od: "Rad" <r...@n...op.pl>

    "Przemysław"
    > witam
    > srednie wynagrodzenie w warszawie na stanowisku help desk lub admin?
    > jakie jest miesieczny koszt zycia w warszawie?

    koszt zycia to jakies 1500-2500 w zaleznosci czy oszczedzasz, czy w miare
    normalnie funkcjonujesz. dodaj do tego imprezy, auto, wiekszy lans i bedzie
    3500+

  • 3. Data: 2008-02-18 15:58:49
    Od: Konto <k...@o...pl>

    Zalezy przy czym admin , od czego hlep desk .
    Myśle ze w IT , choc brak specjalizacji wiec ogolnie :

    Admin 1500-4000 wiec srednia 2750 pln , help desk szkoda pisac.

    Więc dla poczatkujacych trudny start

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-02-18 16:41:19
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu>

    Więc dla poczatkujacych trudny start

    e mój kolega dojeżdża... wstaje codziennie o 4:00 ;o)

  • 5. Data: 2008-02-19 19:37:29
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Mon, 18 Feb 2008 17:41:19 +0100, identyfikator: 20040501 napisał(a):

    > Więc dla poczatkujacych trudny start
    >
    > e mój kolega dojeżdża... wstaje codziennie o 4:00 ;o)

    podobno taniej wychodzi wynajmować do 100km od Wawy i dojeżdżać,

    koszt najmu+bilet miesięczny na dojazd zawsze zostaje 100-300zł w kieszeni
    z samych opłat

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 6. Data: 2008-02-20 10:38:01
    Od: "kriss" <k...@p...onet.pl>

    > podobno taniej wychodzi wynajmować do 100km od Wawy i dojeżdżać,
    >
    > koszt najmu+bilet miesięczny na dojazd zawsze zostaje 100-300zł w kieszeni
    > z samych opłat

    Ale to musi być pewnie dość męczące.

    Krzysztof Wysocki
    www.artsdesign.pl
    www.PressMedia.pl

  • 7. Data: 2008-02-20 16:16:57
    Od: Piotr M Kuć <k...@n...invalid>

    W artykule <fph02e$1lb$1@nemesis.news.tpi.pl> kriss napisal(a):

    > Ale to musi być pewnie dość męczące.

    To może działać o ile nie trzeba jeszcze tłuc się po Warszawie.
    Mój kolega kiedyś codziennie dojeżdżał z Siedlec pociągiem,
    ale pracował dosłownie kilka kroków od dworca centralnego.

    --
    Pozdrawiam, Piotr.Kuc-(szympans)-kuciak.net
    Piotr Kuć

  • 8. Data: 2008-02-20 22:13:01
    Od: "hopsiup" <h...@s...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@o...eu> napisał w
    wiadomości news:fpccrc$jid$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Więc dla poczatkujacych trudny start
    >
    > e mój kolega dojeżdża... wstaje codziennie o 4:00 ;o)

    sniadanie je na kolacje i goli sie wieczorem?

  • 9. Data: 2008-02-22 06:54:23
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia 20 Feb 2008 17:16:57 +0100, Piotr M Kuć napisał(a):

    > To może działać o ile nie trzeba jeszcze tłuc się po Warszawie.
    > Mój kolega kiedyś codziennie dojeżdżał z Siedlec pociągiem,
    > ale pracował dosłownie kilka kroków od dworca centralnego.

    Dokładnie tak. Czasem nawet ci "podmiejscy" krócej jadą do pracy niż
    warszawiacy.