PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik budżetowy - dodatkowa praca

  • 1. Data: 2008-02-14 18:31:54
    Temat: pracownik budżetowy - dodatkowa praca
    Od: "Tragarz" <n...@o...pl>

    Witam,
    orientuje się może ktoś z Was czy pracownik budżetówki mający umowę o pracę
    może dodatkowo zarobić powiedzmy w weekendy na umowę zlecenie ??

    Słyszałem, że aby dorobić wymagana jest zgoda pracodawcy.

    Z góry dziękuję za informację.

    Pozdrawiam Tragarz

  • 2. Data: 2008-02-14 20:11:24
    Temat: Re: pracownik budżetowy - dodatkowa praca
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fp21eq$nkh$1@news.onet.pl Tragarz <n...@o...pl>
    pisze:

    > orientuje się może ktoś z Was czy pracownik budżetówki mający umowę o
    > pracę może dodatkowo zarobić powiedzmy w weekendy na umowę zlecenie ??
    > Słyszałem, że aby dorobić wymagana jest zgoda pracodawcy.
    W złe miejsce ucho przyłożyłeś, to i źle słyszałeś.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-02-19 12:08:50
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl>

    Użytkownik "Tragarz" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może dodatkowo zarobić powiedzmy w weekendy na umowę zlecenie ??
    >
    > Słyszałem, że aby dorobić wymagana jest zgoda pracodawcy.

    Na zlecenia i dzieła żadnej zgody nie potrzebujesz.
    Mozesz dorabiać, ile chcesz.

    Mozesz dorabiaćw każdej chwili, kiedy nie pracujesz dla podstawowego
    pracodawcy, nie tylko w weekendy.

    Pozdroiwneia
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2008-02-19 12:37:19
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 14 Feb 2008 19:31:54 +0100, Tragarz napisał(a):

    > orientuje się może ktoś z Was czy pracownik budżetówki mający umowę o pracę
    > może dodatkowo zarobić powiedzmy w weekendy na umowę zlecenie ??

    W urzędzie skarbowym, gdzie miałem nieszczęście pracować, na zleceniu
    dostawali na zleceniach 5 zł za godzinę.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 5. Data: 2008-02-19 19:41:24
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Thu, 14 Feb 2008 19:31:54 +0100, Tragarz napisał(a):

> [...]
    > może dodatkowo zarobić powiedzmy w weekendy na umowę zlecenie ??
    >
    > Słyszałem, że aby dorobić wymagana jest zgoda pracodawcy.

    Zależy w jakiej instytucji rządowej pracujesz, są firmy, których nazwy
    trzeba wymieniac po cichu, gdzie wymagana jest zgoda.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 6. Data: 2008-03-14 02:35:41
    Od: k...@g...pl

    On 19 Lut, 20:41, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@z...pl> wrote:

> [...]
    > trzeba wymieniac po cichu, gdzie wymagana jest zgoda.
    >
    > --
    > Zalaczam pozdrowienia i zyczenia powodzenia

    Ja też jestem pracownikiem budzetówki-wiele zależy od tego jakiej
    kategorii jesteś pracownikiem. Czy np. oficerem, policjantem,
    pracownikiem cywilnym. Bez względu jednak na to są możliwości
    zarobienia pieniążkąw ktore znacznie poprawia sytuacje finansową
    rodziny bez żadnych problemów. Ja bynajmniej zarabiam i wielu z moich
    znajomuch dodatkowe pieniądze , ktore nie wymagają pozwolenia
    przelozonego.
    Zarób tysiąc lub więcej złotych tygodniowo, wykorzystując własny
    komputer i własny czas. W celu
    uzyskania więcej informacji wyślij do mnie e-maila na adres
    k...@g...pl. Do zobaczenia na
    szczycie! To jest możliwe to nie bajki-ale o tym sam zadecyduj i
    przekonaj sie sam.