PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wdrozeniowie Wroclaw- ile moge zawolac??

  • 1. Data: 2008-02-14 11:42:14
    Temat: Wdrozeniowie Wroclaw- ile moge zawolac??
    Od: pitt <p...@m...pl>

    Wybieram się na rozmowe kwalifikacyjna na takie wlasnie stanowisko.
    Wymagaja znajomosci SQL-a ,angielskiego w mowie i pismie, znajomosci
    systemow ERP. SQL-a znam jeszcze z czasow studiow gdzie musialem
    wykonywac bazy danych w accesie ;] no i troche dlubalem w mysql-u,
    angielski bardzo dobrze w mowie i pismie, no a systemy ERP to glownie
    widzialem jako uzytkownik ;] i uczestnik szkolen. Ponadto ponad 4 lata
    pracy w miedzynarodowej firmie jako konsultant ds. sprzedazy. Nie znam
    widełek takiej pracy wiec chcialbym wiedziec ile moge zawolac, zeby nie
    bylo zamalo ;] ani zaduzo.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-02-14 12:52:27
    Temat: Re: Wdrozeniowie Wroclaw- ile moge zawolac??
    Od: Konto <k...@o...pl>

> [...]
    > pracy w miedzynarodowej firmie jako konsultant ds. sprzedazy. Nie znam
    > widełek takiej pracy wiec chcialbym wiedziec ile moge zawolac, zeby nie

    Biorąc pod uwagę zakres Twojej wiedzy .
    Sądze ,żę najpierw musisz przejść pierwsze spotkanie aby dojść do
    rozmów o stawkach .
    A w Towim przypadku możesz się zgodzić na ich stawkę ponieważ Twoja
    nie istnieje.
    Nie napisałeś do jakiej firmy aplikujesz , przy jakim systemie , na
    jakie stanowisko , zakres obowiązków.
    Np.: W firmie X pracujac przy systemie Y w zakresie Z , na terenie V
    zarabia sie Q .

    p.s.
    Wdrożeniowiec to potoczna nazwa konsultanta tylko nie wiadamo w jaki
    zakreie (finanse,produkcja,bi,workflow,.......) tj. chirurg tylko
    nie wiadomo jaka specjalizacja.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2008-02-14 17:29:04
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-02-14 13:52 [Konto] napisał(a):

    > Wdrożeniowiec to potoczna nazwa konsultanta

    Ależ skąd. To dwa zupełnie różne zawody.

    --
    : Pozdrawiam, _ _ ::
    ::: _ _^_ //\ [Pe.Ka] Paweł Kruk //\::

  • 4. Data: 2008-02-14 21:18:31
    Od: Konto <k...@o...pl>

    > Ależ skąd. To dwa zupełnie różne zawody.

    Pierwszy wynik po wpisaniu w google słowa wdrożeniowiec =
    "Poszukiwani pracownicy - WDROŻENIOWIEC KONSULTANT"
    Tak jst w branży IT przy projektach ERP , chyba ,że masz inne
    doświadczenia , podziel się z nami

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2008-02-14 21:59:36
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-02-14 22:18 [Konto] napisał(a):

    > Pierwszy wynik po wpisaniu w google słowa wdrożeniowiec =
    > "Poszukiwani pracownicy - WDROŻENIOWIEC KONSULTANT"

    To, że ktoś piszący ogłoszenie różnicy nie widzi świadczy jedynie o
    firmie ogłaszającej.

    > Tak jst w branży IT przy projektach ERP , chyba ,że masz inne
    > doświadczenia , podziel się z nami

    Nie jest. 10 lat pracowałem w dużej firmie produkującej oprogramowanie
    ERP. Wdrożeniowcy i konsultanci mieli zupełnie inny zakres obowiązków.
    Ci pierwsi odpowiadali za uruchomienie na zasobach klienta zamówionego
    oprogramowania, parametryzację i szkolenie obsługi. Konsultanci
    zapewniali obsługę posprzedażną reagując na uwagi klientów, zbierając
    ich nowe wymagania i udzielając pomocy w bieżącej pracy z istniejącym
    systemem. Do projektu wdrożeniowego potrzebujesz zespołu (wg kolejności
    włączania do projektu): analityka, projektanta, kodera, testera,
    wdrożeniowca i konsultanta. No i szefa projektu jeszcze by się przydało
    ;-) Zdaję sobie sprawę, że większość firm w Polsce w celu redukcji
    kosztów łączy te stanowiska. Ale to ani nie jest dobre dla tych firm,
    ani dla ich klientów ani nie zrównuje wdrożeniowca z konsultantem.

  • 6. Data: 2008-02-14 22:13:35
    Od: Konto <k...@o...pl>

> [...]
    > kosztów łączy te stanowiska. Ale to ani nie jest dobre dla tych firm,
    > ani dla ich klientów ani nie zrównuje wdrożeniowca z konsultantem.

    Z ciekawości przejrzałem Twoje wypowiedzi na usenet , 392 wypowiedzi
    w marcu 2004 .
    Chyba jest wakat na premiera , obecnie jest we Włoszech ...
    A tak na serio , kolega nie napisał żadnych szczegółów więc brak
    odpowiedzi

    W Twoim przypadku konsultant = serwisant , więc wychodzi na to ,iż
    wszystko zależy od struktury organizacyjnej firmy .

    Kierownik
    Analityk
    Architekt
    Programista
    Konsultant
    Serwisant
    Administrator

    p.s. przy jakich systemach pracowałeś ?

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2008-02-14 23:33:12
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2008-02-14 23:13 [Konto] napisał(a):

    > Z ciekawości przejrzałem Twoje wypowiedzi na usenet , 392 wypowiedzi
    > w marcu 2004 .

    I?
    Też mam wyciągać jakieś wnioski na podstawie tego, że przez 4 lata
    wysłałeś mniej niż 150 postów?

    > A tak na serio , kolega nie napisał żadnych szczegółów więc brak
    > odpowiedzi

    Kolega napisał tyle, ile komuś mającemu jako takie pojęcie o prowadzeniu
    projektów wdrożeniowych czegoś większego niż fakir powinno wystarczyć by
    zrozumieć różnicę. Widać Ty nie masz.
    A serwisant to drukarki czyści.

    > p.s. przy jakich systemach pracowałeś ?

    Jak kolega tak w guglach oblatany to niech poszuka. Dla ułatwienia -
    pisałem o tym w 2003 roku ;-)

  • 8. Data: 2008-02-15 07:59:39
    Od: Konto <k...@o...pl>

    > I?
    > Też mam wyciągać jakieś wnioski na podstawie tego, że przez 4 lata
    > wysłałeś mniej niż 150 postów?

    Piszę tylko w kilku tematach , a kolega jest jak encyklopiedia ,ale OK

    > projektów wdrożeniowych czegoś większego niż fakir powinno wystarczyć by
    > zrozumieć różnicę. Widać Ty nie masz.
    > A serwisant to drukarki czyści.

    No no dobry poziom fakir się pojawia , nawet nie pamietam skąd tę
    nazwę znam , ale pewnie box za 199 pln .
    Nazwa stanowiska pracy to jedno specjalizacja to drugie .Serwisant
    może być w sofcie od pomocy dorażnej hot-line.

    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-02-15 08:13:28
    Od: Konto <k...@o...pl>

    Po przeszukaniu 2003 roku , dowiedziałem się ,że lubisz przebywać na
    grupie na grupie telefonia walczysz z tpsa ,ina reginalnej lublin
    walczysz z mpk , ale o ERP i sytemach cicho .....
    Więc miło ,że się wypowiadasz ,ale chyba jesteś trochę z boku tematu
    głównego.

    A kolega nadal nie ma odpowiedzi , poniewaz nic wiecej nie napisal.
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2008-02-15 08:28:05
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Konto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...

> [...]
    >walczysz z mpk , ale o ERP i sytemach cicho .....
    >Więc miło ,że się wypowiadasz ,ale chyba jesteś trochę z boku tematu

    Ech, gdyby Pan Zero mial Ciebie jako doradce, nie przegraliby wyborow.