PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzedawca odkurzaczy Rainbow?

  • 1. Data: 2002-08-11 20:55:29
    Temat: sprzedawca odkurzaczy Rainbow?
    Od: <m...@h...pl>

    czy się opłaca pracować w tym charakterze?
    czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej firmie?

  • 2. Data: 2002-08-12 08:07:17
    Temat: Re: sprzedawca odkurzaczy Rainbow?
    Od: Cassandra <k...@r...pl>

    > czy si? op?aca pracowaae w tym charakterze?
    > czy kto? ma jakie? do?wiadczenia w tej firmie?

    Moich dwoch znajomych zajmowalo sie sprzedaza tychze odkurzaczy i...
    niezbyt pochlebnie wypowiadali sie o tej pracy. Bylo to jakis czas temu
    i moze teraz jest inaczej, ale generalnie dostawali jedynie prowizje od
    sprzedanego towaru. Nie bylo jednak latwa sztuka wcisnac komus te
    "maszynke" - nie kazdy godzil sie na prezentacje, a jesli juz do tego
    doszlo zazwyczaj odstraszala go cena (IMHO, co innego jak odbiorca ma
    kupic kosmetyki za ok 100 zl, a co innego jak odkurzacz za ok 5000) i
    conajmniej pol dnia lazenia po potencjalnych klientach w plecy. W takim
    przypadku najwazniejsza jest umiejetnosc "bajerowania" i odpowiedniego
    rozreklamowania ( jedno nie wyklucza drugiego :) oraz wlasciwego doboru
    klienta. Najlepiej celowac w tych "bogatszych" i majacych w rodzinie
    kogos o sklonnosciach alergicznych.

    IMO nie oplaca sie harowac i tracic swoje zdrowie (stres itp) w tym
    charakterze...

    Pozdrawiam,
    Cass

  • 3. Data: 2002-08-12 19:06:10
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik <m...@h...pl> napisał w wiadomości
    > czy się opłaca pracować w tym charakterze?
    > czy ktoś ma jakieś doświadczenia w tej firmie?
    Nie mam takich doswiadczen, ale jezeli nie jest to praca na etat, a na
    procent od sprzedazy, to zapewniam Cie, ze
    to najgorszy z mozliwych rodzaj akwizycji. A jesli jeszcze trzeba najpierw
    kupic towar, czy w inny sposob zainwestowac,
    to juz calkowity koszmar.
    Moj przedpisca ma pelna racje. Dodam jeszcze, ze informacje o tych
    bogatych z alergia trudno zdobyc, a ci bogaci najlepiej chronia sie przed
    kontaktami z wszelkimi akwizytorami.
    Odradzam.
    Pozdrawiam,
    MArta