PracaGrupypl.praca.dyskusje › sprzątanie po pracy?

  • 11. Data: 2010-03-01 07:17:05
    Temat: Re: sprz
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > On 2010-02-26, news.icm.edu.pl <o...@o...op.invalid> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Podstawa prawna? O ile w jakimś miejscu tej ustawy nie jest zdefiniowana
    > 'dbałość' tak jak to opisujesz, to jednak uważam że powinno zastosować się
    > definicję słownikową.

    Z drugiej strony za przygotowanie miejsca pracy odpowiedzialny jest
    pracodawca. Więc to on powinien w ramach obowiązków zlecić pracownikowi
    przygotowanie tego miejsca do pracy dnia następnego, ale to w godzinach
    pracy, a nie po.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 12. Data: 2010-03-01 07:31:58
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

    Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Podstawa prawna? O ile w jakimś miejscu tej ustawy nie jest zdefiniowana
    > 'dbałość' tak jak to opisujesz, to jednak uważam że powinno zastosować się
    > definicję słownikową.

    Myślisz, że słownikowe "dbałość" oznacza konieczność osobistego naprawiania
    maszyn ???

  • 13. Data: 2010-03-01 15:05:17
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-01, Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > pracodawca. Więc to on powinien w ramach obowiązków zlecić pracownikowi
    > przygotowanie tego miejsca do pracy dnia następnego, ale to w godzinach

    "Przygotowanie" a "dbanie o stan" to jednak nie to samo.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2010-03-01 18:01:21
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-01, news.icm.edu.pl <o...@o...op.invalid> wrote:

    [...]

    > Myślisz, że słownikowe "dbałość" oznacza konieczność osobistego naprawiania
    > maszyn ???

    Czy jak każesz dziecku dbać o porządek w swoim pokoju, oznacza to, że chcesz
    by samodzielnie osobiście zrobił w nim remont?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2010-03-01 18:43:18
    Od: "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid>

> [...]

    > chcesz
    > by samodzielnie osobiście zrobił w nim remont?

    Potwierdzasz to, co napisałem ?

  • 16. Data: 2010-03-01 20:47:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2010-03-01, news.icm.edu.pl <o...@o...op.invalid> wrote:

    [...]

    > Potwierdzasz to, co napisałem ?

    Jeśli moja odpowiedź nie była wystarczającą wskazówką dla Ciebie,
    to powiedz, a nie wymuszaj na mnie odpowiedzi Tobie wygodnych.
    Przepis jest jasny. Nie ma tam informacji typu "poinformować
    przełożonego", która jest np. w innym podpunkcie tego przepisu.

    Oczywiste jest też rozumienie słowa dbać, i nie - nie jest to
    naprawa, ale raczej nie dopuszczenie do sytuacji w której
    z winy pracownika, owa maszyna wymaga naprawy.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 17. Data: 2010-03-02 17:30:19
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "news.icm.edu.pl" <o...@o...op.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Wojciech Bancer" <p...@p...pl>

    > Eee yyy ... ta dbałość oznacza chyba tyle, że może zgłosić przełożonemu
    > potrzebę

    dbać to dbać, ale gdzie tam jest napisane "w swoim wolnym czasie"?

    e.