PracaGrupypl.praca.dyskusjesposob na zwolnienie pracownika › sposob na zwolnienie pracownika
    From: "Dorota Orzeszak" <s...@b...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: sposob na zwolnienie pracownika
    Date: Tue, 26 Nov 2002 18:15:36 +0100

    Witam,
    Pisze tego posta by uswiadomic ludziom, ze nastaly tragiczne czasy i chyba
    wiecej pracodawcow nieuczciwych niz uczciwych.
    Spotkalam niestety nieuczciwego pracodawce....kiedys niewyplacal pensji wiec
    dzieki sprawie w PIP dostalam zalegle wynagrodzenie. W firmie duzo sie
    zmienilo od momentu tego incydentu. Przeszlam z wlasnej woli na pol etatu,
    ale nie narzekalam, bo w koncu widzialam ze pracuje i mam prace (akurat te 4
    h i 6 minut zajmowala mi praca dla firmy).
    Dzis dowiedzialam sie, ze moj pracodawca zlikwidowal firme niecaly miesiac
    temu (31 pazdziernika 2002). Informacje taka otrzymalam od ksiegowej - ona
    tez sie dzis dowiedziala. Wiecie co, czuje sie oszukana na maxa.....wczoraj
    rozmawialam z szefowa i slowa mi nie powiedziala....a dzis taka
    informacja....zalamac sie mozna. Wszyscy mnie pocieszaja, mowia ze dam rade,
    ze znajde nowa prace ale kto mi da gwarancje ze nastepny pracodawca nie
    postapi tak samo...

    Mam nadzieje, ze nikt z was nie przezyl tego.....nie zycze w kazdym razie.
    Zastanawiam sie tylko co mam dalej zrobic...jutro isc do pracy i udawac ze
    nic nie wiem....zadzwonic do szefowej i nawrzucac jej przez telefon. Moze
    macie jakis pomysl?

    Valentine
    Poznan