eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaGrupypl.praca.dyskusjespecjalista ds. PR - mylenie pojęć › specjalista ds. PR - mylenie pojęć
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.onet.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Jerzy Dusk <vesperUSUŃMAJUSKUŁY@bci.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: specjalista ds. PR - mylenie pojęć
    Date: Wed, 9 Jun 2004 11:53:29 +0200
    Organization: fosfor
    Lines: 20
    Distribution: world
    Message-ID: <M...@n...tpi.pl>
    References: <c...@n...home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: tf58.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1086774927 14561 80.55.109.58 (9 Jun 2004 09:55:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 9 Jun 2004 09:55:27 +0000 (UTC)
    User-Agent: Fosfor-sh10151.be
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.praca.dyskusje:117346
    [ ukryj nagłówki ]

    Z praca.oferowana:
    >
    > Nowy operator telekomunikacji satelitarnej poszukuje osób na
    > stanowisko Specjalisty ds. PR.
    >
    > Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za redagowanie treści
    > marketingowych na podstawie ofert handlowych naszych partnerów oraz
    > edycję notek prasowych.
    [...]

    To jeden z wielu przykładów amatorszczyzny i mylenia PR ze zwyczajnym
    marketingiem. Kiedyś w Wyborczej było na ten temat, że w Polsce nie ma
    prawdziwej agencji PR, rola PR jest mylona z niskim marketingiem
    i wyznaje się zasadę, że PR jest od tuszowania prawdy, od migania się, a
    w żadnym wypadku nie może powiedzieć 'przepraszam' czy przyznać się do
    błędu firmy. Podano przykłady polskich oddziałów wielkich firm jak np.
    Coca-Cola.


    Jerzy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1