PracaGrupypl.praca.dyskusje › sms czat pracował ktoś?

  • 1. Data: 2004-06-15 10:27:15
    Temat: sms czat pracował ktoś?
    Od: "Madzia" <c...@o...pl>

    czy pracował ktoś jako czatownik w "SMS CZAT"?czekam na wszelkie info
    dotyczace tej pracy!!

  • 2. Data: 2004-06-15 10:45:08
    Temat: Re: sms czat pracował ktoś?
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Madzia" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
    > czy pracował ktoś jako czatownik w "SMS CZAT"?czekam na wszelkie info
    > dotyczace tej pracy!!

    moja znajoma miala pracowac. preszla cala rekrutacje, ale zrezygnowala sama.

    czat dotyczyl spraw damsko-meskich, z niewybrednym slownictwem, praca
    zmianowa - zmiana 12 godzin, 3 dni w tygodniu. co wiecej? baaardzo ciezka
    praca, w zasadzie nie ma przerw nawet na to, by wyjsc za potrzeba
    fizjologiczna, o zjedzeniu jakiegokolwiek posilku w ciagu tych 12 godzin nie
    bylo nawet mowy. ostry dryl, ale stosunkowo dobrze placa (preferowani
    studenci). placa=stale wynagrodzenie+prowizja od liczby klientow. w sumie
    przez te 3 dni w tyg.po 12 godzin zarabia sie ok. 1500 zl/miesiac.

    pozdrawiam,

    K.

  • 3. Data: 2004-06-15 11:23:10
    Od: "Karmakoma" <k...@g...pl>

    Użytkownik "Karmakoma" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > studenci). placa=stale wynagrodzenie+prowizja od liczby klientow. w sumie
    > przez te 3 dni w tyg.po 12 godzin zarabia sie ok. 1500 zl/miesiac.

    acha - te 1500 zl to netto.

    pzdr.

    K.