PracaGrupypl.praca.dyskusje › DG - pieniadze na rozwoj

  • 1. Data: 2004-06-15 05:16:31
    Temat: DG - pieniadze na rozwoj
    Od: Sebastian Jedruszczak <j...@o...pl>

    Witam
    wlasnie wczoraj zdalem sobie sprawe ze moglem przespalem jakas okazje
    jak otwieralem DG
    czytalem w wybiorczej troche o nowych przepisach i zastanawiam sie czy
    jest jeszcze jakas szansa zeby wyluskac pieniadze na rozwoj potrzebuje
    kilku groszy na reklame moze ktos mi doradzi gdzie moge sie z tym zwrocic
    zarejestrowalem sie jako absolwent wiec udalo mi sie i nie musze przez
    rok placic skladki emerytalnej w zusie
    firme prowadze juz 2 miesiace

    --
    pozdrawiam
    Sebastian Jedruszczak

  • 2. Data: 2004-06-15 07:02:13
    Temat: Re: DG - pieniadze na rozwoj
    Od: Robert <rathi_NO_@_SPAM_wp.pl>

    Sebastian Jedruszczak wrote:
> [...]
    > kilku groszy na reklame moze ktos mi doradzi gdzie moge sie z tym zwrocic
    > zarejestrowalem sie jako absolwent wiec udalo mi sie i nie musze przez

    Na poczatek zmien klawiature.
    Zdaje sie, ze nie dzialaja Ci kropka i przecinek.
    --
    Robert

  • 3. Data: 2004-06-15 07:04:39
    Od: "SMi" <s...@w...op.pl>

    > Na poczatek zmien klawiature.
    > Zdaje sie, ze nie dzialaja Ci kropka i przecinek.
    > --
    > Robert

    I polskie znaki diaktryczne ...

  • 4. Data: 2004-06-15 07:31:01
    Od: Sebastian Jedruszczak <j...@o...pl>

    > I polskie znaki diaktryczne ...

    Dobra troche mnie poniosło, choć netykieta nic nie mówi o nakazie
    stosowania znaków polskich, przecinków czy kropek. Przynajmniej ta którą
    ja czytałem.

    Zaczynam jednak podejrzewać, że nikt mi nie da żadnych pieniędzy za
    darmo, bo niby czemu. A kredyt mnie nie interesuje, bo mogę mieć
    problemy z jego spłaceniem. Poprostu zaciekawiło mnie to co było
    napisane w wyborczej na temat otwierania DG i dotacji. Miałem nadzieje,
    że może ktoś mi coś doradzi.

    --
    jondro

  • 5. Data: 2004-06-15 08:17:08
    Od: "Jacek" <d...@s...fake.com>

    > Na poczatek zmien klawiature.
    > Zdaje sie, ze nie dzialaja Ci kropka i przecinek.
    > --
    > Robert

    a ty zmien sobie mózg bo w Twoim chyba tez cos brakuje - powiem tylko ze
    jest to specjalnoscia Polakow doczepianie sie takich szczegolow,
    na angielskich forach po prostu ludzie odpowiadaja lub nie - a Tobie az
    piana z pyska leci

    pozdrawiam

    bez ogonkow

    Jacek

  • 6. Data: 2004-06-15 09:33:22
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

> [...]
    > kilku groszy na reklame moze ktos mi doradzi gdzie moge sie z tym zwrocic
    > zarejestrowalem sie jako absolwent wiec udalo mi sie i nie musze przez

    Na stronach ministerstwa gospodarki ( to to od hausnera) masz full
    materialu. Adresu nie pamietam - w goglach znajdziesz. Pozatym wchodzi (tzn
    wszelo ale nie ma rozporzadzen) dotacja dla bezrobotnych otwierajacych DG,
    ciebie pewnie to juz nie dotyczy.
    A tak na boku, to jak mieszkasz w wiekszym miescie to wybujaj sie poprostu
    do urzedu pracy, przeczytaj wszystkie papiery wiszace na scianach albo
    pogadaj z jakim urzedasem. Warto tez pojsc do urzedu marszalkowskiego i
    urzedu miasta/gminy. Ostatno np w urzedzie marszalkowskim u siebie w miescie
    wyczytalem na jednym z ogloszen, ze sa jakies bezzwrotne dotacje z UE dla
    studentow z biednych rodzin. I to byly pamietam nawet calkiem fajne
    pieniadze - napewno nie mniejsze niz stypendia, ktore biora ci, co sie
    dobrze ucza. Takich roznych funduszy jest duzo, tylko te pojeby pracujace w
    urzedach maja to w dupie - powiesza gdzies w korytarzu ogloszenie i tyle.
    (bo tylko tyle MUSZA zrobic).

    Tomek

  • 7. Data: 2004-06-15 09:45:25
    Od: Sebastian Jedruszczak <j...@o...pl>

    > Na stronach ministerstwa gospodarki ( to to od hausnera) masz full
    > materialu.

    (ciach)

    fajnie, dzięki pochodze, popytam
    Mieszkam w stosunkowo małym mieście --> Bolesławiec
    problem był w tym, że jak pytałem w UP zanim otworzyłem firmę to
    praktycznie wiedziałem więcej od nich.
    Jakoś nie wpadłem na pomysł nawiedzania innych urzędów, o których
    pisałeś także dzięki za wprowadzenie na właściwe tory jak mi sie uda coś
    wywalczyć to postaram sie pomóc innym (wrzuce info na grupe) byle to się
    nie okazała konkurencja z dolnośląskiego :D

    --
    jondro

  • 8. Data: 2004-06-15 13:05:14
    Od: Bremse <bremse{usun.to}@wp.pl>

    (...)
> [...]
    >studentow z biednych rodzin. I to byly pamietam nawet calkiem fajne
    >pieniadze - napewno nie mniejsze niz stypendia, ktore biora ci, co sie
    (...)

    A pamiętasz może więcej szczegółów? Cokolwiek co mnie na trop w sieci
    naprowadzi?

    --
    pozdrawiam
    Bremse

  • 9. Data: 2004-06-15 13:28:20
    Od: "chinol" <p...@o...pl>

    > A pamiętasz może więcej szczegółów? Cokolwiek co mnie na trop w sieci
    > naprowadzi?

    Niestety nie :(
    Studentem juz kilka lat nie jestem, wiec nie mialem po co tego zapamietywac.
    Szukaj na oficjalnych stronach gov.pl napewno namierzysz.

    Tomek

  • 10. Data: 2004-06-15 16:05:41
    Od: "Rafał Wawrzycki" <r...@w...pl>

    W dniu 15 cze 2004 Sebastian Jedruszczak <j...@o...pl>
    napisał(a):

    > zarejestrowalem sie jako absolwent wiec udalo mi
    > sie i nie musze przez rok placic skladki emerytalnej w zusie
    > firme prowadze juz 2 miesiace

    To ci się udało. Z tego co wyczytałem w poniedziałkowej Wybiórczej to
    od 1.VI. nie ma już czegoœ takiego jak absolwent, nie ma więc już ulgi
    emerytalnej dla absolwentów. Ciekawe tylko dlaczego wczeœniej nic nie
    było o tym mówione w tv ani pisane w gazetach.

    --
    Pozdrawiam,

    Rafał Wawrzycki

    Odpowiadajšc na adres prywatny usuń WYTNIJ_TO.