PracaGrupypl.praca.dyskusje › śmierć kliniczna

  • 1. Data: 2003-04-17 15:56:05
    Temat: śmierć kliniczna
    Od: "Iza i Rafał" <c...@p...onet.pl>

    Witamy,
    jesteśmy studentami drugiego roku psychologii i w ramach całorocznej pracy
    empirycznej poszukujemy do badania osób, które doświadczyły śmierci
    klinicznej.
    Chodzi zaledwie o wypełnienie krótkiego, anonimowego kwestionariusza.

    Jeżeli doświadczyłeś śmierci klinicznej i mógłbyś nam pomóc w badaniu,
    napisz na adres c...@p...onet.pl, a przyślemy Ci
    kwestionariusz.
    Celem badania jest pogłębienie wiedzy na temat tego unikalnego przeżycia.

    Pozdrawiamy serdecznie,
    Iza i Rafał

  • 2. Data: 2003-04-17 17:31:38
    Temat: Re: śmierć kliniczna
    Od: "Jacek B" <j...@p...onet.pl>

    Ciekawy temat
    A gdzie znajdę informacje lub ich część które zebraliście ?
    (jeżeli można oczywiście)
    Jacek

  • 3. Data: 2003-04-17 18:35:19
    Od: "Oberfeldkurat" <o...@u...gazeta.pl>

> [...]
    | kwestionariusz.
    | Celem badania jest pogłębienie wiedzy na temat tego unikalnego przeżycia.

    Może polska gospodarka Wam odpowie ;-)

    Andrzej K.

  • 4. Data: 2003-04-17 18:42:07
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl>

    Jeżeli chodzi o stany smierci klinicznej to proponuję się przyjrzeć
    polskiej gospodarce.

    --
    Maciej KACZMAREK
    gg:2475019

    Iza i Rafał <c...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
    <b7mir0$gu7$1@nemesis.news.tpi.pl>...

  • 5. Data: 2003-04-17 18:56:54
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Kaczmar" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jeżeli chodzi o stany smierci klinicznej to proponuję się przyjrzeć
    > polskiej gospodarce.

    A moze tak tnij cytaty, odpowiadaj pod nimi
    i nie powtarzaj stwierdzen przedmowcow ...?

    GreG

  • 6. Data: 2003-04-18 19:10:12
    Od: "Kaczmar" <k...@g...pl>

    Udzielaj następnych lekcji jak pisać CV cwelu !

    GreG <g...@n...wp.pl> napisał(a) w artykule
    <b7mte3$eaj$1@absinth.dialog.net.pl>...

  • 7. Data: 2003-04-21 18:04:41
    Od: "terrorysta" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaczmar" <k...@g...pl>

    [ciach]

    1/ nie pij
    2/ jesli piles nie pisz postow na grupy usenetowe
    3/ nie podobasz mi sie i chyba nie tylko mnie

    t.

  • 9. Data: 2003-04-21 21:10:04
    Od: "Kaczmar" <kaczmar@(NOSPAM)gower.pl>

    ad 1. Chuj ci do tego
    ad 2. patrz odpowiedz na pytanie nr 1
    ad 3. Chuj mnie to obchodzi

    terrorysta <n...@p...onet.pl> napisał(a) w artykule
    <b81bsg$fql$1@news.onet.pl>...

  • 10. Data: 2003-04-22 17:53:15
    Od: "terrorysta" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaczmar" <kaczmar@(NOSPAM)

    (PLONK)
    1/ poszlo na abuse
    2/sprawdze aby to sie nie rozmylo, burku-lajkoniku,
    nie popuszcze! !!
    3/ podaj adres to ci skopie tylek, ty naprawde jestes juz w rezerwie
    szambowej ( vide pozal sie boze twa stronka)

    t.