PracaGrupypl.praca.dyskusje › słuszny kierunek rozwoju według PO (#013)

  • 1. Data: 2012-04-29 20:17:07
    Temat: słuszny kierunek rozwoju według PO (#013)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    http://praca.wp.pl/title,Czarna-lista-kandydatow-do-
    pracy,wid,14433628,wiadomosc.html?ticaid=1e5c4

  • 2. Data: 2012-04-29 20:41:45
    Temat: Re: słuszny kierunek rozwoju według PO (#013)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-04-29, identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> wrote:

    > http://praca.wp.pl/title,Czarna-lista-kandydatow-do-
    pracy,wid,14433628,wiadomosc.html?ticaid=1e5c4

    Problemy o których piszesz wyżej są wybitnie bezpartyjne i żadna opcja polityczna
    nie umiała i nie umie sobie z nimi poradzić. Głównie dlatego że mają to gdzieś.
    Przypisywanie więc zasług tylko jednej partii to syndrom niczym z bajki o rybce
    Nemo - zaniku pamięci. A niespecjalnie widać na horyzoncie kogokolwiek kto w tym
    zakresie myśli sensownie, a nie tylko "hasłami wyborczymi".

    Twój temat może więc brzmieć:
    - słuszny kierunek rozwoju według Czarodziejki z Księżyca
    - słuszny kierunek rozwoju według Godzilli
    - słuszny kierunek rozwoju według identyfikatora: 20040501
    i ma dokładnie tyle samo sensu.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2012-04-29 21:01:23
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > - słuszny kierunek rozwoju według identyfikatora: 20040501

    ja bym do tego dodał dyskryminację ze względu na niepoprawne i nieoczekiwane
    poglądy polityczne...

  • 4. Data: 2012-05-03 15:51:43
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    coś ucichło parcie na kredyty? "to" środowisko miało brać, a później
    rozdawać ubogim... bo jak twierdzi SLD i tak się je później umorzy...

  • 5. Data: 2012-05-20 21:40:44
    Od: " swstr" <s...@W...gazeta.pl>

    identyfikator: 20040501 <N...@g...pl> napisał(a):

    > coś ucichło parcie na kredyty? "to" środowisko miało brać, a później
    > rozdawać ubogim... bo jak twierdzi SLD i tak się je później umorzy...

    Sie martwisz? Firmy windykacyjne i komornicy maja tyle roboty ze nie daja
    rady, sie zatrudnij :)

  • 6. Data: 2012-05-20 22:45:12
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 29/04/2012 19:41, Wojciech Bancer wrote:

    pracy,wid,14433628,wiadomosc.html?ticaid=1e5c4

    > Problemy o których piszesz wyżej są wybitnie bezpartyjne i żadna opcja polityczna
    > nie umiała i nie umie sobie z nimi poradzić. Głównie dlatego że mają to gdzieś.

    tu gdzie mieszkam prawo zabrania dyskryminacji ze względu na wiek itd.
    Za pisanie prawa odpowiada partia z większością parlamenterną. W Polsce
    to chyba PO ?

    Oczywiście prawo może też być uchwalone, ale nie egzekwowane.

    B.

  • 7. Data: 2012-05-21 00:09:18
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2012-05-20, Bronek Kozicki <b...@s...net> wrote:

    [...]

    >>> http://praca.wp.pl/title,Czarna-lista-kandydatow-do-
    pracy,wid,14433628,wiadomosc.html?ticaid=1e5c4

    > tu gdzie mieszkam prawo zabrania dyskryminacji ze względu na wiek itd.

    No i? To nie jest kwestia dyskryminacji, tylko braku konkurencyjności.

    > Za pisanie prawa odpowiada partia z większością parlamenterną. W Polsce
    > to chyba PO ?

    Ale takie osoby są po prostu niekonkurencyjne. I to nie tylko w Polsce.

    http://www.youtube.com/watch?v=3O41N0BlUWM
    http://www.youtube.com/watch?v=W7kYpzy8J7g

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2012-05-21 11:30:35
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Ale takie osoby są po prostu niekonkurencyjne. I to nie tylko w Polsce.
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=3O41N0BlUWM
    > http://www.youtube.com/watch?v=W7kYpzy8J7g

    cóż dla jednych innowacyjna gospodarka dla innych złodzieje,
    co to za euro-pedały w tych dwóch linkach?

  • 9. Data: 2012-05-21 12:00:39
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    "jakbyś się trochę pouczył to byś zarobił"
    przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać...