PracaGrupypl.praca.dyskusje › silniki elektryczne

  • 1. Data: 2004-01-19 23:01:45
    Temat: silniki elektryczne
    Od: "grooby" <grooby1(SKASUJTO)@wp.pl>

    Witam,

    wiem, wiem i przepraszam :)
    ale a tego co zdazylem zauwazyc trafiaja sie tu rozni fachowcy, stad tez
    moje pytanie w tej grupie, jeszcze raz przepraszam za miejsce, ale moze ktos
    mi doradzi jesli nie tu to gdzie moglbym je zadac??
    Pytanie brzmi - pewnie banal,
    Jakie silniki elektryczne stosowane sa w termowentylatorach elektrycznych
    (malych i wiekszych)
    te same tylko rozne moce? Tylko jaki rodzaj?Asynchroniczne??
    Uklony
    pozdrawiam
    grooby

  • 2. Data: 2004-01-19 23:38:27
    Temat: Re: silniki elektryczne
    Od: "Krzyku" <k...@p...fm>

    Użytkownik "grooby" <grooby1(SKASUJTO)@wp.pl> napisał w wiadomości

    > wiem, wiem i przepraszam :)

    Spoko, spoko. Dobrze zaczales ;)

    > Jakie silniki elektryczne stosowane sa w termowentylatorach elektrycznych

    No, tu juz troszke gorzej. Cos jakby NTG. Polecam pl.misc.elektronika. Tam
    sie juz Toba zaopiekuja :)

    Pozdrawiam
    Krzyku