PracaGrupypl.praca.dyskusje › umowa o dzielo/zlecenie

  • 1. Data: 2004-01-19 22:10:36
    Temat: umowa o dzielo/zlecenie
    Od: "Rafal" <p...@g...pl>

    Witam
    Czy moge zerwac umowe zlecenie lub umowe o dzielo bez zadnych konsekwenji -
    nie jest to praca nad projektem jakims tylko wprowadzanie danych ??
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-01-19 22:25:46
    Temat: Re: umowa o dzielo/zlecenie
    Od: "Lesio5" <I...@w...pI>

    Użytkownik "Rafal" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Czy moge zerwac umowe zlecenie lub umowe o dzielo bez zadnych
    konsekwenji -
    > nie jest to praca nad projektem jakims tylko wprowadzanie danych ??

    Oczywiscie, to przeciez nie jest umowa o prace. Najwyzej ci nie zaplaca.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    "- Słuchamy, Radio Maryja... w czyjej intencji modlitwa?

  • 3. Data: 2004-01-19 22:45:24
    Od: "pasjonat" <p...@w...pl>

    > Czy moge zerwac umowe zlecenie lub umowe o dzielo bez zadnych
    konsekwenji -
    > nie jest to praca nad projektem jakims tylko wprowadzanie danych ??

    zerwac mozesz w kazdej chwili, ale...

    umowa o dzielo/zlecenie jest umowa regulowana przez przepisy kodeksu
    cywilnego (warto poczytac), firma ktora z toba wspolpracuje ma prawo zazadac
    od ciebie pokrycia wszelkich szkod, ktore poniosla z powodu zerwania przez
    ciebie umowy i to niezaleznie jak sa wysokie

    warto byc ostroznym, chodz w praktyce malo ktora firma zdecyduje sie pewnie
    o skierowanie sprawy do sadu