PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki programistów

  • 1. Data: 2004-01-19 21:30:32
    Temat: Zarobki programistów
    Od: "luminous" <l...@g...pl>

    Witam,

    Jak myślicie, ile płaci Intel programistom?
    Np. takim:
    http://www.jobpilot.pl/misc/adframe/jobpilot/7d4/2/9
    96152.htm

    Pozdrawiam (szczególnie zorientowanych w trendach płacowych ;)
    --
    luminous

  • 2. Data: 2004-01-19 21:52:06
    Temat: Re: Zarobki programistów
    Od: Witiia <K...@p...onet.pl>

    Dnia 2004-01-19 22:30, Użytkownik luminous napisał:
    > Witam,
    >
    > Jak myślicie, ile płaci Intel programistom?
    > Np. takim:
    > http://www.jobpilot.pl/misc/adframe/jobpilot/7d4/2/9
    96152.htm

    pewnie sporo, ale ja znam takich co pracują po studiach za 500zł :(

    --
    Witiia

  • 3. Data: 2004-01-20 08:23:42
    Od: Igor Truszkowski <i...@d...com>

    [Witiia]

    96152.htm

    > pewnie sporo, ale ja znam takich co pracują po studiach za 500zł :(

    W Intelu?!

    --
    [ Igor Truszkowski <i...@d...com> `.'_@.. ]
    [ It's plugged in, it's gonna say "hey, I see ]

  • 4. Data: 2004-01-20 08:46:29
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-01-19 22:30, osoba przedstawiająca się jako "luminous" napisała:
> [...]
    96152.htm

    > Pozdrawiam (szczególnie zorientowanych w trendach płacowych ;)

    Ile Intel to nie mam pojęcia ale trafiłem w nocy na ogłoszenie oferujące
    6000 netto dla IT Managera w lubelskim.
    http://praca.interia.pl/pracodawca/ogl/podglad?id_og
    l=58452&t=1074587922
    Jak ktoś chce to proszę ;)
    Ja niestety jakoś wyższe uczelnie miałem jak dotąd po drugiej stronie
    ulicy :(

    # ___ _ _
    # <_*_> //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    # (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.5PL // GG:2091615 // /
    -8---(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 5. Data: 2004-01-20 09:27:05
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

> [...]
    96152.htm

    > Pozdrawiam (szczególnie zorientowanych w trendach płacowych ;)

    troche to dziwne ogloszenie. wymagaja 5 lat doswiadczenia a praca to (wedlug
    opisu) raczej prosta dlubanina. nie bedzie latwo znalezc czlowieka ktory po
    5 latach nie ma troche wiekszych ambicji.
    a placa zazwyczaj zalezy od regionu, nie wiem jaka jest sytuacja w gdansku

    wojtek

  • 6. Data: 2004-01-20 16:00:22
    Od: martin <m...@s...gda.pl>

    Sz.P. luminous raczył(a) napisać:
    > Witam,
    >
    > Jak myślicie, ile płaci Intel programistom?
    > Np. takim:
    > http://www.jobpilot.pl/misc/adframe/jobpilot/7d4/2/9
    96152.htm

    Nie ma informacji zbyt pewnych, bo tylko o koledze kolegi. W gdańskim
    intelu zarabia 5tys, studia skonczyl w zeszlym rokku, nigdzie wczesniej
    nie pracował. Tylko, że praca po 12h to norma :(

    --
    martin____________________________Marcin_Ciunelis
    o Pilsner Urquell Drinker o GT Arrowhead Rider

  • 7. Data: 2004-01-21 08:59:52
    Od: "Krzysztof Jarocki" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "martin" <m...@s...gda.pl> napisał w wiadomości

    [...]
    > nie pracował. Tylko, że praca po 12h to norma :(

    Czesc.

    Praca programisty po 12h to IMHO norma rowniez dla samego programisty.
    Znam tylko jednego takiego co pracowal 8h i wychodzil do domu,
    albo szedl na dzialke plec ogrodek, ale ten z kolei od lat siedzial
    w tym samym Urzedzie i nadzorowal wlasny system albo robil
    masowe wydruki.
    Czyli malo interesujace zajecia, i wiek juz niemlodzienczy.

    Pozdrawiam,
    Krzysiek

  • 8. Data: 2004-01-21 09:07:01
    Od: "Wojciech Jakóbczyk" <j...@U...TO.pl>

    > Czesc.
    >
    > Praca programisty po 12h to IMHO norma rowniez dla samego programisty.

    no nie wiem koledzy skad w was taki animusz. ;) jasne ze siedziec mozna i
    15h ale co z tego? wedlug mnie na dluzsza mete po 9-10h intensywnej pracy (w
    tym fachu) wydajnosc spada bardzo szybko i gwaltownie. wiec po co to?

    wojtek

  • 9. Data: 2004-01-21 11:29:58
    Od: Piotr Hosowicz <n...@i...domain.net>

    Wojciech Jakóbczyk wrote:

> [...]
    > tym fachu) wydajnosc spada bardzo szybko i gwaltownie. wiec po co to?

    Właśnie miałem to samo odpisać. Naprawde wydajna praca to maksymalnie
    5-6 godzin. Potem można jeszcze 2-3 godziny robić rzeczy rutynowe /
    nudne / uczyć się czegoś na boku. A potem najlepszy jest po prostu
    fajrant. (Oczywiśćie pomijam w powyższym jednostki wybitne, sytuacje
    awaryjne etc)

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Hosowicz