PracaGrupypl.praca.dyskusje › pytanie o urlop i inne

  • 1. Data: 2004-01-19 18:28:09
    Temat: pytanie o urlop i inne
    Od: "Pasimito" <j...@o...pl>

    w czasie od 16 października 2002 do 20 maja 2003
    pracowałem na cały etat (na papierze) natomiast na
    dwa etaty rzeczywiście - wiadomo zusy i inne...

    pożegnałem się z pracą i obecnie odbywam zasadniczą
    służbę wojskową. do dnia dzisiejszego nie otrzymałem
    ŻADNYCH dokumentów pomimo starań i próśb, oraz
    do dzisiaj pozostaje nieuregulowana sprawa urlopu -
    przez ten czas nie miałem ani dnia urlopu, czy coś mi
    pezysługuje i od czego powinienem zacząć, jeśli
    chciałbym się upomnieć o pieniądze za jego
    niewykorzystanie

    z góry
    dzięki za odpowiedzi

    Marek